Anul trecut, rata de retur a produselor comandate de români la Fashion Days a fost de 19,9% în scădere cu 20% față de anul precedent. După introducerea serviciului, aceasta a ajuns la 23%, însă, ponderea produselor returnate se menține sub media de retur din piață. Acest fapt se datorează gamei de peste 500.000 de produse de la peste 1000 de branduri de renume, descrierilor detaliate și fotografiilor la rezoluție înaltă din shop, dar și datorită reducerii timpului mediu de livrare, la aproximativ 2 zile lucrătoare.
„Dacă am fi un magazin online lansat anul trecut și am fi la primii noștri clienți ne-am mândri cu o rată foarte mică de retur. Anul trecut, din totalul clienților care au comandat o singură dată, un singur produs, doar 12.4% au returnat. Asta pentru că la prima comandă, un client preferă să cumpere produse a căror mărime este deja testată offline sau accesorii. Avem clienți care au plasat în 2015 chiar și peste 100 de comenzi pe lună. Firesc, în cazul acestui segment de clienți experimentați rata de retur crește. Pentru aceștia, returul este un obicei. Folosindu-l, ei experimentează branduri noi și profită de cele mai bune oferte din shop”, spune Răzvan Predica, director financiar Grup eMAG și Advisor Board Fashion Days.