Cu peste 50% cotă de piaţă în industria alimentară şi segmentul soluţiilor IT pentru retail, RBC anunţă noua identitate vizuală, lansarea de noi soluţii, o creştere de afaceri cu 15% precum şi planurile pentru 2012.
Romanian Business Consult (RBC), lider de piaţă pe piaţa soluţiilor IT pentru segmentul de retail şi unul dintre principalii jucători pe piaţa soluţiilor IT integrate pentru industria alimentară, aniversează 20 de ani de activitate pe piaţa românească. Cu acest prilej, compania prezintă noua sa identitate vizuală, rezultată în urma unui complex proces de rebranding, parte din strategia sa de poziţionare ca integrator de solutii. Tot cu această ocazie, RBC a anuţat o creştere cu 15% a cifrei de afaceri previzionată pentru anul în curs, investiţiile făcute între 2010 şi 2011 precum şi obiectivele pentru 2012.
Compania RBC a încheiat anul 2010 cu o cifră de afaceri de 14 milioane de Euro, iar pentru acest an previzionează o creştere de 15% adică 16 milioane de Euro. RBC si-a inceput activitatea în anul 1991. „De la înfiinţare şi până astăzi am crescut an de an cifra de afaceri şi vom creşte şi în acest an. În acest moment suntem principalul partener pentru soluţii IT integrate pentru piata de retail internaţional, dar şi naţional, cu o cotă de piaţă de peste 50%.”, a declară Andrei Bojiţă, Director General RBC.
În ceea ce priveşte piaţa de soluţii IT pentru industria alimentară, Directorul General al companiei a specificat ca în acest moment RBC este un jucător important pe piaţa soluţiilor pentru industria alimentară: „Am ajuns practic să livrăm soluţii integrate, de la recepţia mărfurilor, continuând cu întregul lanţ de producţie şi întregul lanţ logistic şi până la distribuţie şi chiar vânzare prin intermediul segmentului de retail.”
Pânâ în acest moment compania RBC a vândut peste 30.000 de echipamente către clienti din piata de retail, a susţinut deschiderea a peste 1.000 de magazine, dintre care 700 parte a unor mari reţele internaţionale, precum şi peste 300 de magazine naţionale.
Referindu-se la strategia de viitor a companiei, directorul general, Andrei Bojiţă a declarat: „Intenţionăm să ne păstrăm poziţia de lider pe piaţa soluţiilor IT pentru retail şi industria alimentară, dar ne pregătim de asemenea ca, printr-o serie de soluţii de top la nivel mondial, cum ar fi WMS (Warehouse Management System – sistemul de gestiune al depozitelor), Field Service şi Field Sales Force Automation ( Servicii de teren şi de Automatizare a Forţei de Vânzări) să atacăm şi alte verticale industriale, precum Vânzări şi Distribuţie, Servicii, Transporturi sau Logistică.”
Portofoliul de soluţii RBC a fost lărgit în acest an prin implementarea, în parteneriat cu câţiva dintre marii retaileri şi cel mai mare reciclator de mase plastice din România, a primelor sisteme RVM – Reverse Vending Machine (maşini de colectat ambalaje PET).
Cu ocazia aniversării a 20 de ani de activitate, compania RBC a lansat noua sa identitate vizuală, ce vine să sintetizeze vizual viziunea RBC – poziţionarea ca integrator de soluţii IT.
Valeria Grama, Director de Marketing RBC, explică semnificaţia noii identităti grafice: „Noua identitate vizuală RBC comunică concepte cheie pecum: sistem, dinamism, tinereţe, proactivitate. Elipsele simbolizează abordarea globală şi a cerinţelor clienţilor noştri, pentru că soluţiile RBC se intrepătrund într-o soluţie integrată, robustă, care acoperă întregul lanţ de procese critice din cadrul companiei beneficiare: Între 2010 – 2011 compania RBC a investit peste 1,5 milioane Euro în proiecte interne de modernizare: soluţii SAP de gestiune a afacerii (ERP) şi a relaţiilor cu clienţii (CRM), un nou sediu, investiţii în calificarea personalului şi cresterea cu 10% a numarului de angajati, extinderea parcului auto.