Este anunțul momentului de la RCS-RDS. Toți clienții trebuie să știe ce urmează. În urma noilor prevederi ale Legii audiovizualului, Digi face o schimbare importantă.
DIGI începe procesul de reorganizare a grilei de programe TV. Mai exact, ca urmare a publicării în Monitorul Oficial a Legii Nr. 190/2022, prin care Parlamentul României a modificat Legea Audiovizualului Nr. 504/2002 și a aprobării de către Consiliul Național al Audiovizualului, în ședința publică din 5 octombrie 2022, a avizelor de retransmisie, operatorul a anunțat că are obligația de a modifica grila de programe TV, recepționată prin serviciul de televiziune prin cablu.
Astfel, DIGI demarează procesul de reorganizare a grilei, conform modificărilor din legea audiovizualului și, începând de miercuri, 12 octombrie, clienții din București și Ilfov vor recepționa noua grilă. Reorganizarea acesteia în toate județele se va realiza etapizat, după evaluarea impactului real al acestor schimbări asupra abonaților, respectiv în funcție de capacitatea companiei de a prelua și soluționa eventualele sesizări ale clienților cu privire la modificarea grilei.
Compania își propune să creeze o grilă de programe TV standardizată, cu o structură de bază similară la nivel național.
Anunțul făcut de DIGI către toți clienții săi
Pentru clienții care dețin set-up-box-uri DIGI sau televizoare cu profil DIGI (în principal modele produse începând cu anul 2014), reorganizarea canalelor TV în grilă se va realiza prin scanare automată, iar pentru cei care au televizoare fără profil DIGI sau mai vechi de anul 2014, va fi necesară o scanare manuală.
DIGI a ținut să reamintească că abonații companiei au posibilitatea, în continuare, de a configura ordinea posturilor TV, direct din meniul televizorului pe care îl dețin, prin crearea propriei liste de canale favorite sau prin aranjarea acestora în ordine alfabetică.
„Echipele tehnice monitorizează, permanent, procesul de reorganizare a grilei și vor interveni în cazul unor nefuncționalități ale serviciilor de televiziune. Totodată, încurajăm abonații să semnaleze eventualele incidente legate de această modificare, astfel încât specialiștii noștri să verifice și să le remedieze cât mai rapid”, a mai arătat sursa citată.
Unde se pot găsi mai multe informații referitoare la noua grilă de canale TV
Pentru mai multe informații referitoare la noua grilă de canale TV, DIGI i-a invitat pe abonați să acceseze site-ul DIGI.ro/grila sau să ia legătura cu un reprezentant al companiei, la numărul de telefon 031 400 4414. De asemenea, aceștia pot vizita cel mai apropiat magazin sau punct de prezență, pentru a solicita asistență din partea angajaților DIGI.
Grupul DIGI pune la dispoziția abonaților săi și o ofertă complexă de conținuturi trans-media, prin intermediul diviziei media care cuprinde: televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3, 4, Digi4K, Film Now (pay-tv), Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, radiourile Digi FM, PROFM, Dance FM, DIGI24 FM și serviciul de content Digi Online.