Organizaţia oferă o linie de consiliere Internet Helpline tuturor celor care au nevoie de informaţii sau de consiliere în cazul în care se confruntă cu situaţii neplăcute sau riscante pe internet, precum hărţuirea, ameninţarea, furtul de date personale, frauda şi alte situaţii de acest tip. Internet Helpline asigură suport printr-o linie telefonică, 031.80.80.000, o adresă de e-mail, helpline@sigur.info şi pe chat, la helpline_sigurinfo.
RCS & RDS susţine acest proiect punând gratuit la dispoziţia Salvaţi Copiii, linia de consiliere telefonică 031.80.80.000, care poate fi apelată gratuit nelimitat de către abonaţii Digi Tel şi Digi Mobil. Acest proiect beneficiază pentru prima dată de o linie telefonică gratuită.
Numărul de telefon, ca şi întreaga linie de Internet Helpline sunt disponibile tuturor persoanelor care consideră că siguranţa lor pe Internet este amenințată sau care doresc mai multe informaţii despre acest subiect. Situaţiile în care o persoană poate apela această linie sunt:
• informații generale despre siguranţa online
• cyberbullying/hărţuire online
• furtul datelor personale
• dependenţa de computer sau Internet
• expunere la conţinut neadecvat
• contact cu persoane necunoscute
• probleme pe reţelele de socializare
RCS & RDS va avea o implicare activă şi în informarea publicului şi a abonaţilor Digi asupra modalităţilor prin care copiii lor se pot proteja mai bine de situaţiile riscante care ar putea apărea în utilizarea internetului. Compania va pune, în acest sens, la dispoziţia clienţilor, informaţii detaliate pe site-ului www.rcs-rds.ro şi în contul de client. De asemenea, îşi va ţine la curent abonaţii cu activităţile de informare derulate de Salvaţi Copiii în şcoli, în cadrul evenimentelor cu participarea în masă a copiiilor şi pe portalul dedicat proiectului, www.sigur.info.
“Ne bucurăm să participăm la acest proiect şi să oferim un număr cu apelare gratuită în reţelele noastre de telefonie, Digi Tel şi Digi Mobil. Suntem compania cu cel mai mare număr de abonaţi la internet din România şi ne dorim ca toţi utilizatorii noştri, şi cu atât mai mult copiii, să profite la maxim de beneficiile internetului. Navigarea în siguranţă, regulile unei bune socializări fac parte din condiţiile necesare pentru o experienţă cu avantaje maxime în mediul online. De aceea, pe lângă faptul că facilităm comunicarea între copiii care întâmpină probleme pe internet şi organizaţia care le poate oferi suport, ne vom implica în informarea utilizatorilor din reţeaua Digi, părinţi şi copiii, pentru conştientizarea riscurilor din mediul online şi pentru o navigare mai sigură”, declară Florin Nemeş, Coordonator Marketing şi PR RCS & RDS.