Clienţii firmei de cablu sunt obligaţi să achite la factura lunară bani în plus pentru servicii de mentenanţă a reţelei.
După o criză de capital în care mai toate companiile mari au avut pierderi în ultimii ani, unele dintre acestea s-au hotărât să-şi recupereze banii pe spinarea clientului.
Cam aşa pare şi cazul celor de la RCS&RDS, care în ultimele două luni au aplicat o nouă taxă la majoritatea contractelor pe care le au în derulare. Numită oficial, pe chitanţă, comision sau taxă de mentenanţă, RCS&RDS cere fiecărui client câte 5 lei în plus la factură.
Dacă în prima lună a implementării acestei suprataxări, pe chitanţă cei 5 lei erau afişaţi separat la taxe, pentru ca fiecare client să vadă clar costurile, din a doua lună valorile de pe chitanţe sunt trecute sec la total. Schimbarea a survenit după ce la ghişeele companiei foarte mulţi clienţi şi-au exprimat nemulţumirile faţă de respectivul comision.
DETALII:
Citeşte mai multe pe evz.ro