Clienţii firmei de cablu sunt obligaţi să achite la factura lunară bani în plus pentru servicii de mentenanţă a reţelei. După o criză de capital în care mai toate companiile mari au avut pierderi în ultimii ani, unele dintre acestea s-au hotărât să-şi recupereze banii pe spinarea clientului.Cam aşa pare şi cazul celor de la RCS&RDS, care în ultimele două luni au aplicat o nouă taxă la majoritatea contractelor pe care le au în derulare. Numită oficial, pe chitanţă,
Clienţii firmei de cablu sunt obligaţi să achite la factura lunară bani în plus pentru servicii de mentenanţă a reţelei.
După o criză de capital în care mai toate companiile mari au avut pierderi în ultimii ani, unele dintre acestea s-au hotărât să-şi recupereze banii pe spinarea clientului.
Cam aşa pare şi cazul celor de la RCS&RDS, care în ultimele două luni au aplicat o nouă taxă la majoritatea contractelor pe care le au în derulare. Numită oficial, pe chitanţă, comision sau taxă de mentenanţă, RCS&RDS cere fiecărui client câte 5 lei în plus la factură.
Dacă în prima lună a implementării acestei suprataxări, pe chitanţă cei 5 lei erau afişaţi separat la taxe, pentru ca fiecare client să vadă clar costurile, din a doua lună valorile de pe chitanţe sunt trecute sec la total. Schimbarea a survenit după ce la ghişeele companiei foarte mulţi clienţi şi-au exprimat nemulţumirile faţă de respectivul comision.
DETALII:
Citeşte mai multe pe evz.ro