RCS&RDS se ia după UPC şi oferă 3 luni gratis pentru abonamentele noi

RCS & RDS, liderul pieţei de televiziune şi de Internet din România, a finalizat strategia de unificare a brandurilor sale sub un singur nume, Digi şi oferă noilor clienţi 3 luni de abonament gratuit. RCS & RDS a finalizat strategia de unificare a brandurilor sale sub un singur nume, Digi: televiziune Digi TV, Internet Digi Net, telefonie fixă Digi Tel, telefonie mobilă Digi Mobil şi cu această ocazie vine cu cea mai avantajoasă ofertă de telecomunicaţii. Abonaţii RC

RCS & RDS, liderul pieţei de televiziune şi de Internet din România, a finalizat strategia de unificare a brandurilor sale sub un singur nume, Digi şi oferă noilor clienţi 3 luni de abonament gratuit.

RCS & RDS a finalizat strategia de unificare a brandurilor sale sub un singur nume, Digi: televiziune Digi TV, Internet Digi Net, telefonie fixă Digi Tel, telefonie mobilă Digi Mobil şi cu această ocazie vine cu cea mai avantajoasă ofertă de telecomunicaţii.

Abonaţii RCS & RDS dispun de pachetul de patru servicii la preţ de două. Astfel, aceştia pot achiziţiona la numai 52 lei (inclusiv TVA):  televiziune prin cablu Digi TV cu peste 60 de programe, inclusiv Digi Sport şi Digi Sport Plus, Internet Digi Net cu viteze de 50 Mbps, telefonie fixă Digi Tel şi telefonie mobilă Digi Mobil cu convorbiri gratuite nelimitat în reţeaua fixă şi mobilă Digi.

Oricine achiziţionează pachetul de 4 servicii sau doar unul dintre serviciile Digi ale RCS & RDS în perioada 16.11.2009 – 31.01.2010, beneficiază de 3 luni de gratuitate la plata abonamentului.

„ Suntem singura companie din Romania care în acest moment poate oferi acest tip de pachet complet, 4 play”, a declarat Florin Nemeş, Marketing & PR Coordinator RCS & RDS.

Campania RCS&RDS numită „Digi, telecomunicaţii pentru familia ta” vine la scurt timp după ce UPC, principalul concurent, a lansat o campanie de promovare prin care oferă trei luni gratis pentru orice abonament nou.

SURSA: RCS&RDS