„Ţintim o cifră de afaceri de 1 miliard de euro pentru anul 2018, iar toate eforturile echipelor noastre se concentrează, în prezent, la atingerea acestei ținte”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications.
La finalul primului semestru din 2018, veniturile consolidate ale grupului au fost de 476 milioane euro, în creştere cu 4,8% faţă de perioada similară a anului trecut. Indicatorul EBITDA ajustat a fost de 153 milioane euro, în aceeaşi perioadă. Cheltuielile de investiţii în perioada 2010 şi 2018 făcute de grup au fost de aproximativ 2 miliarde de euro, cumulat.
Până la finalul anului 2018, Digi Communications va avea aproximativ 7 milioane gospodării acoperite în România şi Ungaria.
În prima jumătate a anului, Digi a lansat două servicii noi în Spania (telefonie fixă și internet fix) și se pregăteşte să lanseze servicii de telefonie mobilă şi în Ungaria.
Grupul este pe primul loc pe piața de televiziune în România (50% cotă de piață pe segmentul cablu TV și televiziune prin satelit) și în Ungaria (30% cotă de piață pe segmentul cablu TV). Tot pe primul loc este şi pe piața de internet fix în România (50% cotă de piață) şi pe locul doi pe piața de telefonie fixă (23%) și internet fix (25% cotă de piață), în Ungaria.