Digi 24 vrea să introducă publicitatea în grila sa de programe. RCS&RDS, compania care operează licența postului de știri, a depus pe 3 februarie o solicitare în acest sens la Consiliul Național al Audiovizualului, scrie paginademedia.ro.
RCS&RDS a solicitat modificarea structurii serviciilor de programe a postului Digi 24, astfel încât să poată difuza publicitate în proporție de 20% din grilă. Societatea a depus această solicitare în privința tuturor posturilor din portofoliul său.
De la lansarea postului, din 1 martie 2012, și până în prezent, postul Digi 24 nu a difuzat publicitate, ci doar spoturi de autopromovare.
RCS&RDS a solicitat modificarea structurii de programe în sensul introducerii publicității în privința tuturor posturilor din portofoliul său.
Prima lună de măsurare: Cota de piață a Digi 24 este nesemnificativă
Martie a fost prima lună în care Digi 24, postul de știri al cabliștilor de la RCS&RDS, a oferit date oficiale de audiență, măsurate de firma specializată, Kantar Media. Digi 24 ocupă locul 17 între televiziunile măsurate, scrie reportervirtual.ro.
Digi 24 a înregistrat în luna martie o audiență medie de 34.000 de telespectatori pe minut la nivel național (0,19 puncte de rating) și de 26.000 de telespectatori pe minut la nivel urban (0,26%).
Cota de piață a Digi 24 este nesemnificativă, de 0,74% la nivel național și de 1,03% la nivel urban. Asta înseamnă, de exemplu, la nivel urban, că în perioada măsurată 1 din 100 de televizoare deschise este pe Digi 24.
Trebuie menționat faptul că, spre deosebire de celelalte posturi de știri, Digi 24 – deși s-a declarat liber la retransmisie și a fost inclus în lista must-carry – nu este prezent în grilele cabliștilor de la UPC și Romtelecom, adică pe o felie semnificativă din piața de TV.