Lupta dintre Microsoft şi Apple devine mai interesantă, după ce producătorul software a prezentat tableta Surface. În timp ce Microsoft prezenta Surface, Apple trimitea către televiziuni o nouă reclamă la tableta sa iPad. Denumită “Do it all” şi realizată de agenţia TBWAMedia Arts Lab, reclama pune accent pe ecranul Retina Display şi pe diversele lucruri pe care le poţi face cu un iPad.

Apple are deja o concurenţă puternică pe segmentul de tablete, cel mai important concurent fiind Samsung, iar cota de piaţă de 90% pe care o avea în urmă cu doi ani s-a micşorat până la 58,2%, conform datelor IDC.  Deşi analişti estimează că Apple va înregistra o cotă de 62,5% pe segmentul tabletelor anul acesta, compania care a reinventat tableta nu va sta cu mâinile în sân, fiind conştientă de pericolul reprezentat de Microsoft.

<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/RksyMaJiD8Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>