Compania germana Real a deschis la Satu-Mare al saselea hypermarket printr-o investitie ce depaseste 16 milioane de euro. Suprafata de vanzare este de 6.100 mp, iar suprafata totala construita de 19.700 mp cu o parcare de 350 de locuri. Spatiul de vanzare va asigura comercializarea a peste 36.000 de articole alimentare si nealimentare, iar fluidizarea traficului de cumparatori este asigurata zilnic prin existenta a 42 de case de marcat.
“Ne-am propus un ritm de expansiune alert, si iata ca astazi deschidem cel de-al saselea hypermarket real la Satu-Mare. Pana la sfarsitul lui 2008 vom avea operationale in Romania 21 de magazine in format hypermarket in urma unor investitii care vor depasi 400 de milioane de euro”, spune John Rix, director general real Hypermarket Romania.
Pe langa oferta de produse, hypermarketul Real pune la dispozitia clientilor si servicii financiare. Clientii pot accesa credite direct din magazin prin Total Credit, BRD Finance, si cardul co-branded real, care este un card de credit dezvoltat in parteneriat cu BRD Finance pentru a veni in sprijinul celor care doresc sa intre rapid in posesia unor bunuri de larg consum prin utilizarea unei facilitati de creditare.
Reteaua Real hypermarket Romania are peste 2.500 de angajati, iar conducerea este asigurata in totalitate de manageri romani.
“Vorbind despre strategia pe care o dezvoltam pe linie de resurse umane, consideram ca personalul reprezinta garantia succesului companiei. Aceasta este motivul pentru care investim in pregatire si cursuri de specializare oferite celor aproximativ 450 de angajati pe care ii avem in fiecare magazin inclusiv personalul aflat in training pentru urmatorul magazin din planul de extindere. La sfarsitul anului vom depasi planul de 3.000 de angajati”, estimeaza Andreea Lupea, director operational Real Hypermarket Romania.
Politica de expansiune a retailer-ului german vizeaza deschiderea a inca alte 8 hypermarket-uri pana la sfarsitul anului 2006, si inca 7 care vor fi deschise in 2007. Real Hypermarket a intrat in Romania in ianuarie 2005, reprezentand divizia de hypermarket-uri a grupului Metro, unul dintre marile grupuri de comert international.
Metro detine peste 2.200 de magazine, in 30 de tari, si are 250.000 de angajati.
Sursa: 13 Decembrie 2006