Magazinul real,- a decis să laseze o bere marcă proprie. Ambalată la PET de doi litri, cu o concentraţie de alcool de 5%, berea TiP este o bere blondă, produsă în România de către un furnizor belgian după o reţetă originală belgiană. 
 
“Berea TiP este o bere cu calităţi similare berilor premium, cu toate că se poziţionează pe primul nivel de preţ. Calităţile acesteia au fost apreciate de clienţii nostrii, iar acest lucru s-a văzut în dinamica vânzărilor, volumul înregistrat depăşind estimările noastre iniţiale cu un procent de 20%”, a declarat Adriana Piţa, Division Manager Corporate Communication & PR la real,- Hypermarket România.

Lansarea acestui nou produs în gama TiP face parte din strategia real,- de dezvoltare a sortimentului de produse marcă proprie, care acoperă toate segmentele de piaţă: real,- SELECTION, real,- QUALITY şi TIP. În viitor vor fi introduse noi produse atât în segmentul real,- QUALITY, cât şi TiP, mai ales în domeniul alimentar, în dorinţa de a acoperi cerinţele actuale ale pieţei.