Real Hypermarket a investit 22 mil. euro în al doilea magazin din Oradea

Real Hypermarket a anuntat ca va deschide cel de-al doilea magazine din Oradea, in urma unei investitii de 22 milioane de euro. In acest fel reteaua companiei germane ajunge la 18 locatii pe piata din Roamania. Hipermarketul Real - Oradea Episcopia este amplasat in zona de nord-vest a orasului, fiind al patrulea magazin deschis in acest an de companie. Noua locatia are o suprafata totala conrtuita de 14.000 de metri patrati si dispune de o suprafata de vanzare de 7.500 de metri patrati cat si d

Real Hypermarket a anuntat ca va deschide cel de-al doilea magazine din Oradea, in urma unei investitii de 22 milioane de euro. In acest fel reteaua companiei germane ajunge la 18 locatii pe piata din Roamania.

Hipermarketul Real – Oradea Episcopia este amplasat in zona de nord-vest a orasului, fiind al patrulea magazin deschis in acest an de companie. Noua locatia are o suprafata totala conrtuita de 14.000 de metri patrati si dispune de o suprafata de vanzare de 7.500 de metri patrati cat si de o parcare de 550 de locuri.

Prin deschiderea noului magazin, investitia totala efectuata de Real la Oradea ajunge la 38 de milioane de euro pentru cele doua hipermarketuri care functionează aici si care au creat in total peste 700 de locuri de munca.

Real – Oradea Episcopia pune la dispozitia clientilor 40.000 de produse din care 80% provin de la producatori si furnizori nationali.

Noul hipermerket dispune si de o galerie comerciala adiacenta de peste 8.100 de metri patrati, care gazduieste 25 de spatii comerciale operate de companii de prestigiu, printre brandurile JYSK, Takko fashion, Leonardo, Tehno Market, Secuiana, Mondex, etc.

Divizia Real Hypermarket face parte din Metro Group, prezent în 32 de tari, unde detine peste 2.200 de magazine, în care lucreaza in jur de 290.000 de angajati.

In Germania, compania Real,– SB Warenhaus GmbH detine peste 350 de hipermarketuri, unde aproape un milion de germani isi fac cumparaturile zilnice.

Real Hypermarket a intrat pe piata internationala in 1997, odata cu deschiderea primelor magazine din Polonia. Astazi compania are peste 80 de magazine in Polonia, Turcia, Rusia si Romania. In anul 2007, Real Hypermarket Romania a inregistrat o cifra de vanzari de 367 de milioane de euro, de aproape 5 ori mai mare decat in 2006, pe fondul extinderii retelei.

Sursa: Real Hypermarket