Real Hypermarket Romania si compania de cercetare de piata Nielsen au incheiat, in data de 26 februarie, un parteneriat in urma caruia real Hypermarket va furniza companiei Nielsen date de vanzari, pentru a fi incorporate in serviciile companiei de masurare a pietei, iar Nielsen va oferi companiei real informatii si insight-uri cu privire la evolutia pietei si a comportamentului consumatorului, informeaza un comunicat The Nielsen Company.
“Cercetarea de piata joca un rol esential in momentul in care doresti sa iti conduci business-ul cat mai aprope de cerintele consumatorului si ale pietei pe toate segmentele de activitate fie ca este vorba de vanzari, marketing sau customer care; iata de ce colaborarea cu Nielsen ne bucura si ne indreptateste sa credem ca real,- va reusi permanent sa raspunda prompt tuturor solicitarilor clientilor sai ”, a declarat Andreea Lupea, director operational, real Hypermarket Romania.
The Nielsen Company este o companie globala de informatii si media cu marci recunoscute in informatia de marketing (ACNielsen), in masurare si informatie media (Nielsen Media Research) si in informatii de afaceri (Billboard, The Hollywood Reporter, Adweek) si targuri de profil. Compania are sediul central in Haarlem, Olanda si New York, are 42,000 de angajati si este prezenta in peste 100 de tari.
Real Hypermarket face parte din grupul Metro, care este activ in 30 de tari, unde detine peste 2.200 de locatii in care lucreaza aproximativ 250.000 de angajati. Real detine peste 373 de hypermarket-uri in Germania si 70 in Polonia, Turcia, Rusia si Romania.
Sursa: Capital 26 Februarie 2007