Ne petrecem din ce in ce mai mult timp online si avem asteptari mai mari de la functionalitatile unui site. Una dintre cele mai mari dorinte este sa avem acces la informatie “aici si acum”, fie ca este vorba de un produs pe care dorim sa il cumparam sau de un concert transmis live. David Carr, Digital Strategy Director, in cadrul agentiei de comunicare britanice Chemistry Communications Group va supune dezbaterilor conceptul de “real time”, in cadrul unei noi editii Onli
Ne petrecem din ce in ce mai mult timp online si avem asteptari mai mari de la functionalitatile unui site. Una dintre cele mai mari dorinte este sa avem acces la informatie “aici si acum”, fie ca este vorba de un produs pe care dorim sa il cumparam sau de un concert transmis live.
David Carr, Digital Strategy Director, in cadrul agentiei de comunicare britanice Chemistry Communications Group va supune dezbaterilor conceptul de “real time”, in cadrul unei noi editii Online MeetUp, marti, 9 martie, la Orange concept store. Invitatul special va incerca sa defineasca procese precum “real time search” (cautare in timp real), “real time customer service” (relatii cu clientii in timp real), “real time dialogue campaigns” (campanii interactive in timp real), “real time eCommerce” (eVanzari in timp real) etc.
Totodata, David Carr va descrie noile structuri de business dezvoltate pornind de la nevoia clientilor de a actiona in timp real pe internet. Vom putea afla ce au de castigat companiile, care sunt riscurile si provocarile pe care le intampina si ce modificari au loc in comportamentul de cumparare a internautilor si in perceptia acestora asupra unui brand.
Online MeetUp este un eveniment marca Orange in care invitatii dezbat teme de actualitate si de interes pentru mediul online romanesc si isi impartasesc experientele cu specialistii din domeniu. Doritorii pot solicita o invitatie pe blogul dedicat evenimentului, www.orange.ro/meetup. Tot aici pot afla informatii despre invitatii speciali si despre prezentarile din editiile trecute.