Vopselele pentru pereti, in limite rezonabile, pot fi introduse in gama de bunuri de larg consum. Asa cum consumul de sapun sau detergent exprima gradul de igiena al unui om, asa si consumul de vopsea (pentru pereti) poate reda o imagine clara a curateniei unei locuinte. Dar sa nu ne cufundam in acest tip de "filozofie"!Publicitatea la vopselele pentru pereti este redusa pentru ca inca lipsesc de pe piata companiile multinationale. Dar cum sa-si faca aparitia in Romania gigantii din domeniu, can
Vopselele pentru pereti, in limite rezonabile, pot fi introduse in gama de bunuri de larg consum. Asa cum consumul de sapun sau detergent exprima gradul de igiena al unui om, asa si consumul de vopsea (pentru pereti) poate reda o imagine clara a curateniei unei locuinte. Dar sa nu ne cufundam in acest tip de „filozofie”!
Publicitatea la vopselele pentru pereti este redusa pentru ca inca lipsesc de pe piata companiile multinationale. Dar cum sa-si faca aparitia in Romania gigantii din domeniu, cand exista un mediu economic precar si confuz, cand ritmul constructiilor si al renovarilor este redus si cand romanii obisnuti nu au bani pentru traiul de toate zilele, darmite pentru a-si vopsi frecvent bucataria? In aceste conditii, numarul jucatorilor de pe piata vopselelor reflecta cu fidelitate cererea slaba a pietei, sub raport cantitativ. DALfa, Spor si Dyo sunt principalele marci de vopsele care au cunoscut, in ultima vreme, campanii publicitare notabile. (La inchiderea editiei, semnalam campania de lansare a marcii KA