Scenariul pare simplu: femeile cântă "I need a hero" (Am nevoie de un erou), descriind bărbatul ideal pentru ele, în timp ce se plimbă prin cluburi de noapte înconjurate de bărbaţi care au consumat mai mult alcool decât era necesar şi prin autobuze de noapte. La final, un bărbat – "eroul despre care se vorbeşte"- refuză o sticlă de Heineken.
Reclama „Moderate drinkers wanted” a strâns un milion de vizualizări în mai puţin de o lună
14 februarie 2016, 09:08
Ultima modificare în 14 februarie 2016, 09:23
Motto-ul reclamei, marca Heinken, pare să fie: "Consumă cu moderaţie pentru a experimenta tot ceea ce noaptea are de oferit". Până acum, videoclipul publicat pe 13 ianuarie pe canalul de Youtube al companiei a înregistrat 1.324.842 de vizualizări.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Șefii BNR, invitați în Parlament
- Profitul Renault a crescut cu 50% anul trecut
- Dacia recheamă în service 2.500 de maşini. Care sunt modelele vizate
- Yanis Varoufakis: Capitalismul va consuma democrația, dacă păstrăm tăcerea
- Grecia a intrat din nou în recesiune
- Legea Camerelor Agricole ar putea trece în câteva luni de Camera Deputaţilor
- O agenție de turism lansează un charter către Antalya din Suceava
- Formularul 088, noul coșmar al firmelor
- Fermierii români solicită rediscutarea Legii vânzării terenurilor agricole
- Egiptul a cumpărat grâu din România pe fondul reticenţei traderilor de a depune oferte