Preţul reclamelor postate pe cea mai mare reţea socială din lume au crescut cu 74% în ultimul an, din ce în ce mai multe companii preferând să îşi promoveze produsele pe internet şi mai puţin pe TV şi în ziare.
Costul per Click pentru anunţurile plasate pe Facebook a crescut cu 74% în ultimul an, conform agenţiei TBG Digital. Costul pe click reprezintă suma de bani pe care un agent de publicitate, sau proprietarul unui site, o plăteşte Facebook pentru un singur clic pe reclama afişată.
“N-am mai văzut o creştere asemănătoare de la Google încoace”, potrivit lui Simon Mansell, director executiv al companiei. O altă companie, Efficient Frontier, a calculat o creştere de 80% de la an la an şi 22% din trimestrul doi, comparativ cu primul trimestru.
“Companiile care cheltuiau până nu demult doar o mică porţiune din bugetul de marketing pe web, încep să cheltuiască mai mult, luând din fondurile alocate mediei tradiţionale”, a mai spus Mansell. Printre acestea se numără Coca-Cola, care are 32 de milioane de fani pe Facebook, retalierii şi constructorii auto.
Facebook are 750 de milioane de utilizatori, pragul de 600 de milioane fiind depăşit la începutul acestui an.