Reacţia multor manageri în faţa contextului economic actual a fost să încerce cât mai multe alternative pentru relansarea afacerii. Asta complică problema, pentru că înseamnă mai multe resurse alocate fără garanţia unui rezultat pe măsură. O altă abordare ar fi cea opusă: reducere la esenţial. Promovarea afacerii poate beneficia de această „abordare opusă“. Mai multă publicitate? Mai multe participări la târguri şi expoziții? Sau concentrarea asupra promovării afacerii prin relaţionarea directă, personală, cu potenţiali parteneri de afaceri? Există companii care au înţeles asta şi aleg să obţină mai mult cu resurse mai puţine.
În Bucureşti, pe 11 şi 12 iunie, peste 200 de companii vin la evenimentul GO International de la Hotel Marriott. Răzvan Duţă, unul dintre managerii participanţi la acest eveniment, ne-a declarat: „Saff Trading este o forţă în distribuţia de produse, atingem sute de puncte de vânzare şi sute de mii de consumatori. Particip la GO International pentru că am ocazia să îmi dezvolt afacerea prin stabilirea de contacte noi în ţările din această regiune“. Alături de firmele participante se află şi o bancă, astfel încât înţelegerile comerciale dintre participanţi să primească soluţiile financiare adecvate. Vlad Micu, director executiv la Bancpost, unul dintre susţinătorii evenimentului, spune că „există produse în portofoliul Bancpost care iau în calcul segmentarea ciclului de comerț exterior şi necesităţile specifice ale clienţilor pe diverse segmente – cum ar fi nevoia de finanţări non-cash necesare deschiderii acreditivelor de import sau nevoia de finanţări cash, generată de diferenţele dintre termenele de plată asociate importurilor şi termenele de încasare aferente vânzării acestor produse. Aceste produse pot susţine eforturile firmelor participante de a semna şi derula cât mai rapid contracte comerciale“. Mai puţin poate însemna mai mult atunci când promovarea afacerii este făcută prin reducere la esenţial şi focus pe rezultat: contacte de afaceri şi soluţii financiare într-un singur loc.
Peste 200 de companii din Grecia, Moldova, Polonia, România, Rusia, Ungaria şi Turcia participă la evenimentul GO International din 11 și 12 iunie de la Hotel JW Marriott din Bucureşti. GO International este realizat în cooperare cu Asociaţia Panelenă a Exportatorilor, Asociaţia Elenă pentru Afaceri Internaţionale şi Asociaţia Exportatorilor din Creta, desfăşurat sub auspiciile Ministerului Elen al Afacerilor Externe şi susţinut de Camera de Comerţ şi Industrie a României, precum şi de Camera de Comerţ și Industrie Eleno-Română. Partenerii media ai evenimentului sunt The Money Channel, Capital şi Naftemporiki.
Reducere la esenţial şi focus pe rezultat
9 iunie 2012, 23:01
Ultima modificare în 10 iunie 2012, 02:01
Dezvoltarea regională este una dintre alternativele pe care le au managerii companiilor pentru relansarea afacerilor.
Etichete:
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Ce planuri are noul lider al pieţei asigurărilor
- Regula lui Ioan Ciolan la Ambient: «Do it with me, not by yourself»
- ArcelorMittal Galaţi renunță la producerea pieselor de schimb
- Exploatarea gazelor de șist în România: Mai ușor de zis decât de făcut
- Transgaz are un nou director general
- PayU şi-a luat manageri de la TotalSoft şi Groupon
- Piața restaurantelor de lux și țările din sud-estul Europei, parte din strategia DAAS România
- Ambulanțele private au «roșu» la bugetul casei de asigurări
- Veste proastă: Investiţiile străine directe în Europa de est vor scădea în acest an
- Ministrul Economiei a prezentat, în Guvern, un memorandum de principiu privind preţul gazelor