Reducerile oferite de eMAG se ridică la aproximativ 2,25 milioane de euro și vor fi oferite sub forma de carduri cadou. Oferta este limitată, iar un contor va spune clienților cât timp mai e până se termină promoția.
Magazinul online a înregistrat un record de vânzări anul acesta cu ocazia Black Friday. Compania îşi propusese o ţinta de 150 milioane lei, adică aproximativ 34 mil.euro, însă a vândut de 165 mil. lei.
În primele 9 ore ale zilei compania livrase 420.000 de produse, dintre care 44 de autoturisme, în valoare totală de 1,1 milioane de euro. Cu șase ore înaintea încheierii Black Friday 2014, eMAG vânduse 30.000 de telefoane mobile, 20.000 de tablete, 12.000 de televizoare, 4.000 de parfumuri, 4.000 de anvelope, 8.000 de jucării, 52 de tone de mâncare pentru animale.
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul şi produse de birotică, eMAG este unul dintre cele mai mari magazine online de pe piaţa românească. Magazinul online este deţinut de grupul Naspers 74,2% şi Iulian Stanciu – 25,8%. Echipa eMAG este formată 1.000 de angajaţi.