Campania se desfășoară atât online, pe www.domo.ro, cât și în rețeaua magazinelor DOMO din întreaga țară, clienții putând beneficia de prețuri care pornesc de la 119 lei în categoria electrocasnicelor mici, pentru un aspirator, iar în categoria electrocasnicelor mari de la 449 lei, pentru un frigider.

“Experiența ne-a arătat că Black Friday nu este de ajuns pentru a răspunde nevoilor pieței și de aceea am creat campania proprie Pink. Este un concept flexibil, care ne permite să oferim clienților noștri mii de produse la prețuri imbatabile. Începând de joi, 18 septembrie, timp de 5 zile, clienții noștri vor găsi reduceri de până la 50% la tablete, 28% la laptopuri, 45% la televizoare, 30% electrocasnicemari, 65% electrocasnice mici și 50% la aparate foto.”, declară Sylvia Kerzbek, Marketing Manager DOMO Retail.

În cadrul campaniei, clienţii vor găsi reduceri la produse ale unor branduri IT precum Lenovo, Acer, Canon, şi Logitech, electrocasnice mari Arctic, Beko, Electrolux, Whirpool, Zanussi şi Hotpoint, electrocasnice mici Philips, Rowenta şi Moulinex, aparate foto Sony, Nikon şi Samsung, televizoare Samsung, LG, Sony şi Toshiba, dar şi tablete şi telefoane Samsung, Allview, Utok şi Eboda.

Campania Pink Monday este o campanieinițiatăde DOMO în urmă cu trei ani. Compania estimează vânzări cumulate de 4 milioane euro pentru această ediție.