„Prima săptămână din campania Crazy Days este dedicată laptopurilor, iar Dell este brand-ul care deschide seria promoţiilor. Atât mărcile cât şi categoriile următoare vor fi dezvăluite pe parcursul derulării campaniei”, a declarat Lucia Ciucă, Director de Marketing eMAG.
Evenimentele de shopping reprezintă unul dintre principalii factori care atrag atenţia asupra noilor tehnologii şi stimulează consumul pe piaţa de electronice şi IT, fapt reflectat în 2011 de succesul Black Friday. Prin Crazy Days, eMAG oferă tuturor consumatorilor români promoţii tematice de câte o zi concentrate pe cele mai importante branduri şi tehnologii. Explicarea concisă şi clară a beneficiilor produselor, dublată de oferte imbatabile de preţ constituie scenariul perfect pentru un eveniment de shopping care aduce o creştere reală a pieţei. Cu aceste ocazii, consumatorii îşi regândesc priorităţile şi realocă fonduri prevăzute pentru alte categorii de cheltuieli.
Ofertele eMAG care vor alcătui seria zilelor din campania Crazy Days vor genera rulaje semnificative: „Pentru produsele din promoţie, anticipăm o creştere zilnică a vânzărilor de cel puţin 10 ori faţă de o zi obişnuită pe produsele respective şi am pregătit stocuri corespunzătoare”, completează Lucia Ciuca. “Brandurile promovate în această campanie vor beneficia de expunere şi promovare exclusivă în ziua dedicată şi acesta este un alt motiv pentru care aşteptăm rezultate excepţionale.”
Flanco a organizat Black week (săptămâna neagră)
Flanco, care face parte la fel ca şi eMAG din grupul Network One Distribution (NOD) – fostul Asesoft Distribution, a înregistrat săptămâna trecută vânzări de 6 ori mai mari în cadrul campaniei Black Week.
În săptămâna neagră a reducerilor, aproximativ 2.000 de produse au avut preţuri mai mici cu un procent cuprins între 10% şi 50%, un aparat LCD Samsung, cu diagonala 102 cm, Full HD, ajungând la 1.499 lei, iar o combină frigorifică Samsung, cu o capacitate de 290 de litri, clasa A+ costând 899 lei.