Rețeaua de sănătate Regina Maria a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 91 milioane de euro, înregistrând o creștere de aproape 40%.
Pentru anul 2017, Rețeaua de sănătate are ca obiectiv o creștere de 30% a cifrei de afaceri, procent obținut în mare parte organic, dar și prin achizițiile pe care compania le are în plan și în acest an.
”Regina Maria a avut, și de această dată, o creștere mult peste media pieței, de aproximativ patru ori mai mare, bazată în primul rând pe o creștere organică, dar și pe o analiză extrem de atentă a oportunităților de investiție. În ultimii ani, Regina Maria fost în prim-planul celor mai importante tranzacții din piață, iar în 2017 vom continua expansiunea. Avem un buget de achiziții similar celui de anul trecut și analizăm toate oportunitățile din piață cu cea mai mare deschidere”, a punctat Fady Chreih, CEO al Rețelei de sănătate.
Compania a depășit valorile bugetate anul trecut pe segmentul corporate și are în portofoliul actual aproape 400.000 de abonamente medicale pentru companii, cu peste 20% mai mult decât la finalul anului 2015.
”2016 a urmat același trend ascendent din ultimii ani și avem toate premisele să credem că până în 2020 acest segment de business se va dubla. Abonamentele medicale sunt cele mai atractive pentru companii și pentru angajați. Mai mult, din luna ianuarie a acestui an, abonamentele de sănătate achitate de angajați sunt deductibile – o măsură pe care am susținut-o. Luând în considerare acești factori, precum și semnalele pozitive primite de la clienții noștri, obiectivul de creștere pe segmentul corporate este de aproximativ 15% în 2017. Suntem interesați să creștem business-ul și în zona companiilor mici și mijlocii, pentru care am creat pachete de prevenție dedicate.”, a adăugat Fady Chreih.
Regina Maria reunește, în prezent, peste 3500 de angajați și colaboratori. Doar anul trecut au fost create, în cadrul Rețelei de sănătate, 700 de noi locuri de muncă.