Banca Transilvania a oferit mai multe informații pentru clienți. Aceștia sunt sfătuiți să fie atenți la limita zilnică impusă pentru depunerea de numerar prin intermediul serviciului BT Express Plus. Trebuie urmate mai multe reguli.
Potrivit informațiilor oferite de Banca Transilvania, depășirea acestei limite poate conduce la posibile inconveniente. Totodată, necesită o atenție deosebită din partea utilizatorilor.
Banca Transilvania oferă mai multe sfaturi pentru clienți
Banca aduce în atenție mai multe aspecte importante în ceea ce privește depunerea și retragerea banilor de pe card. Banca le amintește clienților că există o anumită limită impusă pentru depunerea de numerar prin BT Express Plus. Dacă limita este depășită, atunci s-ar putea să fie nevoie ca posesorii cardurilor să dea explicații.
Banca amintește clienților că este bine și să păstreze chitanța emisă de bancomat la finalul tranzacțiilor. Chitanța îi ajută pe oameni să confirme ce sumă au depus sau au retras de pe card.
În cazul în care apar eventuale discrepanțe, atunci chitanța va fi de mare ajutor.
Bancomatul nu trebuie părăsit până când tranzacțiile nu au fost efectuate
Un alt aspect vital evidențiat de Banca Transilvania este necesitatea păstrării chitanței emise de bancomat la finalizarea tranzacțiilor. Această măsură este crucială pentru a furniza clienților o confirmare clară a sumelor depuse sau retrase din conturile lor.
Chitanța reprezintă dovada oficială a efectuării tranzacției și poate fi utilizată în situații neprevăzute sau în cazul unor eventuale discrepanțe.
Banca Transilvania recomandă tuturor utilizatorilor și să nu părăsească bancomatul până când tranzacția nu este complet finalizată.
Acest aspect este valabil atât pentru retragerile de numerar, cât și pentru depunerile de fonduri.
Amintim că ecranul bancomatului va afișa un mesaj de confirmare a finalizării tranzacției, oferindu-le clienților asigurarea că operațiunea a fost încheiată cu succes.
Banca Transilvania a ajuns la peste 4 milioane de clienți
Banca Transilvania a acordat, în primele trei luni ale acestui an aproape 74.000 de credite noi. Cifra este cu 26% mai mare faţă de aceeaşi perioadă din 2023, în valoare de 5,2 miliarde lei.
Numărul clienţilor BT a crescut cu aproape 50.000, dintre care 42.000 sunt persoane fizice, iar circa 8.000 sunt companii.
Banca a continuat să susţină afacerile aflate la început de drum, în primele trei luni atrăgând aproape 11.000 de start-up-uri.
Numărul total al clienţilor activi BT a ajuns la peste 4,3 milioane, conform unui comunicat.
„Începutul anului este încurajator şi ne arată că suntem în grafic cu îndeplinirea obiectivelor noastre pentru prima parte din 2024. Ne concentrăm pe creşterea volumelor, a numărului de clienţi, pe atragerea de business pe toate segmentele pe care operăm, dar şi pe consolidarea companiilor din Grupul Banca Transilvania. Creştem astfel bilanţul şi anvergura Grupului BT, contribuind semnificativ la bancarizarea românilor. Macroeconomic, anul rămâne provocator atât ca nivel ridicat de incertitudine şi volatilitate internaţională, cât şi în ceea ce priveşte indicatorii economici. Inflaţia se dovedeşte mai rezistentă decât am fi sperat, iar creşterea economică este încă redusă. Suntem însă optimişti şi investim susţinut în dezvoltarea business-ului”, a declarat Omer Tetik, director general Banca Transilvania.