Acesta a precizat că, după semnarea contractului, în luna mai, noul constructor a prezentat un proiect tehnic, dar fiindcă 'nu a respectat unele din cerinţele beneficiarului', a fost returnat, pentru revizie, urmând să fie predat în două-trei săptămâni.
'Dacă ne înscriem pe vechea autorizaţie de construire (a fostului constructor, Bechtel, n.r.), lucrurile încep anul acesta, fără nicio problemă. Dacă prin proiectare s-a modificat ceva cu impact asupra mediului, va trebui să aşteptăm un nou aviz al celor de la mediu. Dar acest lucru îl vom vedea după ce vor finaliza proiectul tehnic. Asta înseamnă în câteva săptămâni, în luna octombrie', a declarat, în conferinţă de presă, Narcis Neaga.
Tronsonul de autostradă cuprins între Borş şi Suplacu de Barcău va fi executat de asocierea româno-spaniolă alcătuită din Corsan SA – Corvian Construccion SA, SC Consinit SRL, SC Road Consulting & Design Solution SRL şi SC Via Design SRL.
Contractul de execuţie a lucrărilor a fost semnat de conducerea CNADNR în luna mai 2015, fiind în valoare de 701 milioane de lei fără TVA. Consorţiul de firme va avea de finalizat lucrările la acest tronson în lungime de 60 de kilometri, dintre Suplacu de Barcău – Borş, construit în proporţie de 50% de americanii de la Bechtel. Autostrada Transilvania trebuia să fie gata în 31 decembrie 2012 AGERPRES