Relaţii mai strânse cu Japonia. Mihai Daraban: România trebuie să-și consolideze prezența comercială

intalnire CCIR Japonia

SURSA FOTO: CCIR

România are nevoie de o prezenţă comercială mai puternică pe piaţa japoneză, subliniază preşedintele CCIR, Mihai Daraban. Acesta a avut o întâlnire oficială cu ambasadorul Japoniei la Bucureşti.

Mihai Daraban, CCIR: Trebuie să avem o strategie puternică de promovare a exporturilor către Japonia

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României (CCIR), dl Mihai Daraban, a avut, în data de 5 septembrie a.c., o întrevedere oficială cu ambasadorul Japoniei în România, E.S. Dl Katae Takashi, în vederea continuării dialogului pe teme economice pe care cele două instituții îl dezvoltă de aproape zece ani.

„Camera de Comerț și Industrie a României a promovat intens, în ultimii ani, relațiile economice cu Japonia, având în vedere potențialul ambelor țări de a-și dezvolta colaborările comerciale și investițiile reciproce.

România poate reprezenta o oportunitate de afaceri pentru companiile nipone, mai ales având în vedere performanţele obținute de antreprenorii români în IT&C, energie verde și tehnologii inovatoare. Trebuie să avem însă o strategie puternică de promovare a exporturilor către Japonia, în domeniile menționate anterior, deoarece această țară oferă piețe pentru produse de calitate, iar România trebuie să-și consolideze prezența în această parte a lumii.

La nivelul CCIR, continuăm să avem un rol activ în facilitarea întâlnirilor de afaceri și a misiunilor economice între antreprenori români și cei japonezi”, a declarat președintele CCIR, dl Mihai Daraban.

Japonia vede România ca pe un partener strategic în regiunea Europei de Est

Ambasadorul Japoniei în România, E.S. Dl Katae Takashi, a subliniat importanța și potențialul colaborărilor economice dintre cele două țări. Excelența Sa a evidențiat interesul Japoniei pentru extinderea parteneriatelor în sectoare precum tehnologia, energia și infrastructura.

De asemenea, a menționat faptul că Japonia vede România ca pe un partener strategic în regiunea Europei de Est și a încurajat investitorii japonezi să exploreze oportunitățile de afaceri și investiții în România subliniind în același timp importanța dialogului constant pentru a maximiza beneficiile economice reciproce.