Ce poți face cu hainele noi sau aproape noi pe care nu le mai porți sau pe care nu le-ai purtat niciodată? Retailerul online Remix Second Hand, prezent în mai multe țări, printre care și România, a anunțat noi servicii pentru utilizatori.
În primul rând, aceștia primesc înapoi articolele vestimentare care nu au fost acceptate în urma procesării de către echipa Remix. Anterior, utilizatorul putea face acest lucru doar dacă solicita preluarea REmix bag-ului de către curier. Apoi, a fost introdusă și opțiunea prin care utilizatorul poate să modifice prețul fiecărui produs aprobat prin reducerea sau creșterea acestuia cu până la 30%.
Ideea Remix Second Hand este de a oferi o a doua șansă hainelor. Inițiativa îi vizează pe toți cei care au articole vestimentare și accesorii frumoase în șifonier, dar pe care nu le mai poartă sau pe care nu le-au purtat vreodată dintr-un motiv sau altul, iar oferirea lor drept cadou, donarea sau revânzarea acestora este o sarcină dificilă și consumatoare de timp. În plus, prin acest serviciu poți obține un buget suplimentar pentru hainele care doar stau așezate în raft sau pe umeraș, fără a fi folosite.
Mecanismul este foarte de simplu: soliciți un REmix bag prin intermediul profilului de pe remixshop.com, ce va fi livrat gratuit; îl umpli cu articole de îmbrăcăminte care se încadrează criteriilor descrise pe site; îl trimiți înapoi către Remix, din nou gratuit; articolele vor fi sortate și evaluate. Produsele aprobate vor fi fotografiate și publicate spre vânzare. Odată vândute, proprietarii lor vor primi un procent din prețul de vânzare, pe care apoi îl pot primi în contul bancar sau îl pot consuma în magazonul online.
În octombrie 2012, compania s-a lansat în Bulgaria cu aproximativ 1000 de produse. Aproape 5 ani mai târziu, în iulie 2017, retailerul online uploadează zilnic 15.000 de produse și menține o ofertă de cel puțin 100.000 de produse ce provin de la 5.000 de branduri. De la lansare, veniturile companiei au crescut anual de 3.5 ori. Acum doi ani, compania a primit o investiție de 8 milioane de euro de la Mezzanine Management, unul dintre cele mai importante fonduri de investiții din Europa Centrală și de Est.
Extinderea către noi piețe a început în 2014 cu Grecia și România. A continuat în Polonia în 2015 și Ungaria, Slovacia și Cehia în 2017.