Cu zece ani de experienţă pe piaţa autovehiculelor electrice, Renault este gata să treacă la o viteză superioară şi să dovedească lumii întregi că recordul înregistrat în Franţa, după primele nouă luni ale acestui an, nu este o întâmplare.
Renault are deja zece ani de experienţă pe piaţa autovehiculelor electrice, iar acum producătorul francez este gata să treacă la o viteză superioară pe acest segment. Renault e aproape de găsirea combinaţiei perfecte între pregătirea dealerilor şi subvenţii, care au permis motoarelor cu emisii zero să detroneze, pentru prima oară, motoarele diesel în vânzările din acest an ale mărcii franceze către persoanele fizice, transmite Reuters.
Renault încearcă să-şi convingă clienţii să treacă la autovehiculele electrice, propunându-le servicii personalizate, precum instalarea de staţii de încărcare la domiciliul clienţilor. În plus, constructorul francez şi-a perfecţionat argumentele pentru a-i convinge pe cumpărători cu privire la autonomia automobilelor electrice şi avantajul loc concurenţial, dacă se ţine cont de costurile totale pe întreaga durată de viaţă a vehiculului şi nu doar pe preţul de achiziţie.
La acestea se adaugă o primă guvernamentală de 7.000 de euro precum şi o primă de casare care poate merge până la 2.500 de euro. Renault plusează cu o reducere de 2.000 de euro pentru noua versiune a modelului electric Zoe, astfel că în total avantajul clientului poate atinge 11.500 de euro, adică o treime din preţul de pornire de 32.300 de euro pentru micul automobil electric de oraş al constructorului francez.
Premieră istorică pentru Renault
“Am împlinit zece ani de când vindem automobile electrice”, spunea în octombrie directorul comercial al grupului Renault, Denis le Vot, cu prilejul prezentării ultimelor două noutăţi electrice ale grupului. “La început a existat o anumită barieră psihologică legată de autonomia automobilului: ce se va întâmpla dacă voi avea o problemă, dacă voi rămâne fără curent. Am învăţat aceste lecţii foarte bine”, a adăugat reprezentantul Renault.
Pe primele nouă luni ale anului, modelele electrice au reprezentat 19% din vânzările de automobile marca Renault către persoane fizice în Franţa, faţă de 18% în cazul modelelor cu motorizare diesel, o premieră istorică, scrie Agerpres.
Dacia Spring se va alătura modelelor electrice ale grupului Renault-Nissan
Renault speră să îşi conserve avantajul cu o gamă de modele care merge de la micul Twizy până la autoutilitara Master, trecând prin modelele Twingo, Zoe şi Kangoo. Familia electrică a Renault se va extinde anul viitor cu modelul Dacia Spring şi un nou Megane transformat în crossover coupe.
Renault va produce modelul Dacia Spring la o uzină pe care o gestionează în comun cu Dongfeng Motor Group Co. şi partenerul Nissan Motor Co. în oraşul Shiyan din China, unde este produs şi modelul electric Renault City K-ZE. Directorul general de la Renault, Luca de Meo a precizat că începând din primăvara lui 2021 vor fi preluate comenzi pentru Dacia Spring.