Producătorul auto francez Renault a ales Serviciile pentru Utilități din portofoliul Enterprise Cloud Servicesal HP pentru găzduirea infrastructurii sale IT și administrarea aplicațiilor sale tehnice.
Prin alianța cu Nissan, Renault este al patrulea cel mai mare grup auto din lume și unul dintre lideri în ceea ce privește transportul cu zero emisii de dioxid de carbon. Împreună, Renault și Nissan au investit sume uriașe în dezvoltarea mașinilor electrice, a bateriilor litiu-ion și a serviciilor avansate pentru telematică.
Tehnologia telematică de conectare electronică a vehiculelor îi ajută pe șoferi să verifice bateria mașinii și nivelul de încărcare al acesteia,să găsească cea mai apropiată stație de încărcare, asigură informații actualizate cu privire la starea traficului și oferă aplicații bazate pe cloud cum esteasigurarea de tip pay-as-you-drive (“plătești cât conduci”).
O Infrastructură Convergentă HP preconfigurată și testată, găzduită de centrul de date securizat Tier 3 al HP din Grenoble, Franța asigură accesul rapid al Renault la cele mai noi servere, echipamente de stocare și rețelistică, tehnologii de alimentare și răcire de la HP.
Această soluție economică pune la dispoziție procese automatizate care reduc timpul, costurile și complexitatea necesare pentru a integra aplicații business-critical noi în producția Renault. Noutățile tehnologice și capacitatea flexibilă de provizionare încorporate asigură faptul că infrastructura IT a Renault este suficient de puternică și flexibilă pentru a face față șicerințelor viitoare.
Modelul financiar pay-as-you-go reduce investițiile de capital ale Renault și asigură costuricurente previzibile. De asemenea, flexibilitatea acestui model permite ajustări frecvente pentru a sprijini creșterea planificată și se aliniază cu prevederile acordului asupra nivelului de calitate al serviciilor (SLA) și cu nivelul înalt de securitate cerut de Renault.
“Combinația de tehnologie și servicii pentru cloud ale HP ne ajută să creăm soluțiilede tip end-to-end inovatoare și integrate de care clienți precum Renault au nevoie pentru a-și atinge mai eficient obiectivele referitoare la cota de piață, costuri și mediul înconjurător,“ a spus Gerald Karsenti, Președinte și Managing Director al HP Franța.