Potrivit planului prezentat de Tavares, Renault ar urma să aibă un portofoliu compus din patru mărci: Dacia, cu automobile ieftine, Renault, marcă care oferă mai multe opţiuni decât maşinile low cost, Alpine – brandul sport al grupului, şi brandul Initiale Paris pe segmentul de lux.

În prezent, Renault nu deţine mărci premium. Cel mai scump model oferit în prezent de Renault este minivanul Espace, cu un preţ de bază de 35.100 euro. Comparativ, modelul A8 al Audi, divizia de lux a grupului german Volkswagen, porneşte de la 78.780 euro.

“Am putea avea o marcă de lux, într-o bună zi. Ar ajuta din punct de vedere al profitabilităţii, deoarece toată lumea se raportează la Volkswagen şi la ce reprezintă Audi pentru grup”, a apreciat Carlos Tavares.

Potrivit datelor ACEA, înmatriculările de autoturisme Renault în Europa au scăzut cu 19% în primele cinci luni ale anului, în timp ce industria auto a înregistrat o contracţie de 7,3%. La nivel mondial, livrările Renault au scăzut cu numai 5,7% în primele cinci luni, la 1,07 milioane de automobile, potrivit companiei.
Sursa: Agerpres