Renault – dezamăgit de vânzările modelului Laguna

Noul model de Laguna, proaspat relansat, nu este chiar un succes pentru grupul Renault. Vestile sunt proaste pentru producatorul francez, care se baza pe doua modele-cheie pentru vanzarile internationale, respectiv Laguna si Twingo. In 2007, lansarea noii Laguna era vazuta ca un as in maneca al grupului francez, insa comenzile intarzie sa isi faca simtita prezenta. In timp ce Twingo este liderul clasei mini la vanzari, se poate spune ca Laguna a dezamagit. Mai mult, Carlos Ghosn a declar

Noul model de Laguna, proaspat relansat, nu este chiar un succes pentru grupul Renault. Vestile sunt proaste pentru producatorul francez, care se baza pe doua modele-cheie pentru vanzarile internationale, respectiv Laguna si Twingo.

In 2007, lansarea noii Laguna era vazuta ca un as in maneca al grupului francez, insa comenzile intarzie sa isi faca simtita prezenta. In timp ce Twingo este liderul clasei mini la vanzari, se poate spune ca Laguna a dezamagit. Mai mult, Carlos Ghosn a declarat ca „stocurile sunt relativ ridicate”.

Vestea proasta pentru managementul Renault se traduce printr-o veste proasta si pentru salariati, intrucat conducerea a anuntat ca doreste sa incetineasca productia noii Laguna. In acest sens, s-a renuntat la schimbul de noapte de la uzinele de ansamblare Sandouville (Seine-Maritime).

Data: 15 feburarie 2008

Sursa: Liberation