”Pentru maşini electrice avem nevoie de o dezvoltare a infrastructurii. Chiar şi aşa, avem cerere pentru astfel de automobile, cu toate că este o ofertă de nişă. În plus, acum maşinile pot fi vândute împreună cu bateria, aceştia nu mai sunt obligaţi să o închirieze, cu toate că aceasta este soluţia mai bună. Dar vânzarea bateriei este un proces individual“, a mai spus Ptacek, citat de Mediafax.
Renault şi-a propus în acest an creşterea vânzărilor de maşini electrice, în special cele ale modelului ZOE, care are un preţ de pornire de circa 22.000 de euro cu TVA fără baterie.
Vânzările de autoturisme ale Renault au stagnat în ianuarie la 272 de maşini, creşterea lui Clio, de 52% la 132 de unităţi, compensând declinul de 62% al Captur. Marca are în plan relansarea vânzărilor în acest an prin noile modele precum Megane, care vine în martie, SUV-ul compact Kadjar lansat la finalul anului trecut, dar şi noua limuzină de clasă medie Talisman.