Cea mai futuristă mașină din lume este o minune fără roți, concepută ca o bulă. Mașina viitorului arată complet diferit decât ne-am fi imaginat. Minunea tehnologică este, de fapt, o capsulă de sticlă extensibilă și lucioasă, care se poate mișca în orice direcție. Numită „The Float”, mașina ar putea fi adaptată pentru a călători de-a lungul liniilor magnetice special construite.
Cea mai futuristă mașină din lume este concepută ca o bulă. Dezvoltată de Renault, proiectată de un chinez
Cea mai futuristă mașină din lume este o minune fără roți, concepută ca o bulă. Mașina viitorului arată complet diferit decât ne-am fi imaginat. Minunea tehnologică este, de fapt, o capsulă de sticlă extensibilă și lucioasă, care se poate mișca în orice direcție.
Numită „The Float”, mașina ar putea fi adaptată pentru a călători de-a lungul liniilor magnetice special construite.
„Float” ar fi nedirecțional, adică s-ar putea deplasa în orice direcție fără a se întoarce
Având un exterior din sticlă transparentă, scaune argintii și uși glisante, această mașină este concepută pentru a arăta ca o bulă, conform Supercarblondie. „Float” ar fi nedirecțional, ceea ce înseamnă că s-ar putea deplasa în orice direcție fără a se întoarce.
Mașina dezvoltată de Renault, supranumită „The Float”, a fost proiectată de Yuchen Cai, un inginer chinez în vârstă de 23 de ani. Cai a proiectat The Float pentru a folosi energie electrică, conducere autonomă și tehnologii conectate.
Absolvent al Universității Shanghai, Jiao Tong a câștigat o competiție de design sponsorizată de Renault, care cerea participanților să spună cum va arăta viitorul mașinii autonome.
Tehnologia este mai rapidă decât a unui avion și are capacitatea de a reduce emisiile de poluare atmosferică
Și nu este singurul vehicul de acest gen. Un superyacht zburător, alimentat de heliu, duce luxul pe noi culmi, devenind cea mai impresionantă creație realizată de Lazzarini. Acest yacht se bazează pe aceeași tehnologie ca Hyperloop de la Tesla și pe trenul de mare viteză Maglev al Chinei.
Această tehnologie este mai rapidă decât a unui avion și are capacitatea de a reduce emisiile de poluare atmosferică, de a scurta timpul de călătorie și de a reduce costurile.
Mașina fără roți ar folosi tehnologia Maglev sau levitația magnetică
Mașina fără roți, concepută ca o bulă, ar folosi tehnologia Maglev, sau levitația magnetică, pentru a o propulsa înainte.
De asemenea, poate fi comparată cu mijlocul de transport futurist super-rapid, Tesla Hyperloop, care presupune deplasarea unor capsule presurizate, ținute în aer de magneți, printr-un tub de joasă presiune, cu viteze de până la 1.200 km/h.
Mașina futuristă ar putea fi adusă pe piață numai cu ajutorul tehnologiei magnetice
Pasagerii din The Float stau în aceste capsule, în timp ce sunt trecuți printr-un tub sigilat cu vid la 700 mph. The Float ar fi astfel cel mai rapid mijloc de transport din lume. Aspirând tot aerul din tub, noile vehicule futuriste ar putea fi propulsate între destinații la viteze superioare.
Mașina viitorului ar putea fi adusă pe piață numai cu ajutorul tehnologiei magnetice și ar călători de-a lungul liniilor magnetice special construite. Fiecare capsulă are spațiu pentru una sau două persoane. Aceste capsule se pot atașa altora printr-o centură magnetică, în jurul exteriorului, ceea ce înseamnă că posibilitățile vor fi infinite. În plus, folosindu-se o aplicație, pot fi închiriate ca taxi.
Tehnologia Maglev, testată cu succes de chinezi
China Railway și-a finalizat cu succes propriile teste de performanță ale trenurilor de mare viteză de ultimă generație. Ultimele modele se așteaptă să călătorească mai repede decât avioanele. Vor folosi tehnologia Maglev. Trenurile ar funcționa într-o conductă cu vid redus. Magneții de pe trenuri ar interacționa cu metalul de pe părțile laterale ale țevii pentru a levita și a le propulsa înainte.
Se speră că astfel de trenuri vor reduce emisiile de poluare atmosferică. Va reduce simultan la minimum timpul și costurile de călătorie. Există deja un tren Maglev în funcțiune în China. El conectează aeroportul din Shanghai de centrul orașului. Face posibilă călătoria de 19 mile în aproximativ șapte minute.