Agentia de publicitate Publicis a creat pe plan local ultima campanie de publicitate pentru constructorul de automobile Renault. Colaborarea dintre agentia de publicitate Publicis Romania si Renault a inceput in anul 1996. Recent, agentia romaneasca a castigat pe plan international pitch-ului european de creatie pentru Megane Sedane. Castigatoare a acestei licitatii numite „ring”, Publicis Romania va produce o campanie implementata ulterior in toate
Agentia de publicitate Publicis a creat pe plan local ultima campanie de publicitate pentru constructorul de automobile Renault. Colaborarea dintre agentia de publicitate Publicis Romania si Renault a inceput in anul 1996. Recent, agentia romaneasca a castigat pe plan international pitch-ului european de creatie pentru Megane Sedane.
Castigatoare a acestei licitatii numite „ring”, Publicis Romania va produce o campanie implementata ulterior in toate tarile din Europa si Asia care comercializeaza acest model de Renault. Brieful a constat in evidentierea fiabilitatii modelului Megane Sedan si a rezistentei sale in conditii dificile de exploatare. In aceasta competitie au intrat agentiile Publicis din Romania, Turcia si Rusia.
"Multe dintre campaniile Renault care au rulat in media romaneasca in ultimii ani sunt dezvoltate in Romania, de catre noi”, spune Alex Badila, managing director la Publicis Romania. Cu toate acestea, el spune ca aceste campanii sunt privite ca fiind importate si nu realizate de o agentie romaneasca, pe plan local.
Cel mai recent spot Renault, semnat Publicis Romania si intitulat "Cricul" are menirea de a intari ideea ca Renault Symbol este una dintre cele mai fiabile masini comercializate pe piata romaneasca. "Cele 30 de secunde ale spotului redau pe scurt calatoria plina de incercari a micului cric aflat in cautarea masinii despre care auzise ca nu prea ajunge in service. Manat de curiozitate, personajul infrunta orasul pentru o vedea macar o data. Deznodamantul este doar unul cvasi-fericit: gaseste masina, dar nu o poate atinge. Lumile celor doua personaje nu se pot intersecta. Renault Symbol nu are nevoie de compania uneltelor din service", povestesc creatorii spotului. Pe de alta parte, Claudia Rosoga, Advertising Manager la Renault Romania spune ca abordarea spotului este una indrazneata, diferita de conventiile pietei auto.
Publicis Romania a aparut pe piata de publicitate romaneasca in 1993. In prezent, agentia are clienti locali si internationali precum Albalact-Fulga, British Airways, Campofrio, Du Pont, Groupe SEB, Garnier, Hochland, HP, L’Oréal, Modul Design, Nestle, Nissan, Renault, OMV, Podravka, P&G, URSUS, Wienerberger, Whirlpool.
Sursa: Capital