"Va trebui să găsim un partener şi să producem local’, le-a explicat Gilles Normand jurnaliştilor cu ocazia Salonului auto de la Shanghai. ‘Suntem în întârziere pentru a intra pe piaţă, dar avem produsele care trebuie. Sper că vom lua o decizie în acest an", a adăugat Normand.

În 2012, piaţa auto din Indonezia a înregistrat o creştere de 25% pentru a atinge 1,1 milioane vehicule vândute. Potrivit estimărilor, anul viitor Indonezia (a patra mare ţară din lume în termeni de populaţie) va detrona Thailanda, care în prezent este cea mai mare piaţă auto din Asia de Sud-Est, cu 1,4 milioane unităţi vândute.

De asemenea, grupul auto francez Renault, care are de gând să demareze producţia pe piaţa din China cu constructorul Dongfeng, speră să obţină un acord oficial în acest sens până la finele acestui an. ‘Aşteptăm autorizaţia guvernului chinez, toate semnele arată că o vom obţine în cursul anului’, a estimat Gilles Normand.

Renault este în prezent unul dintre puţinii constructori auto internaţionali care nu construieşte autovehicule în China, cea mai mare piaţă auto din lume începând din 2009.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit în opt ani un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Sursa: Agerpres