Renault îşi pune speranţele în două modele pe piaţa din România, Clio şi Megane, investind 40% din bugetul de publicitate alocat anul acesta, pentru a le promova, în încercarea de a recupera cota de piaţă pierdută (potrivit APIA 7,6% n.r.), a declarat, directorul comercial al Renault, Fabrice Cambolive.
Prezent joi seara la evenimentul prin intermediul căruia Renault a prezentat gama Clio şi în special modelul Clio Estate, lansat oficial, Fabrice Cambolive a precizat că nu şi-a stabilit cu exactitate o ţintă de cotă de piaţă pentru întregul an, fiindcă piaţa totală este greu de evaluat, însă a precizat că urmăreşte poziţionarea între primele tri mărci de import pe piaţa românească.
Marca franceză a comercializat cu 48,5% mai puţine maşini în acest an comparativ cu aceeaşi perioadă din 2008, ajungând astfel la un volum total de 4.332 unităţi pentru 2009 (ianuarie – mai n.r.).
Cota de piaţă deţinută de renault în primele cinci luni din an pe piaţa românească este de 7,4%, potrivit Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA). În luna ianuarie, marca franceză deţinea o cotă de 7,6%, după ce pentru tot anul 2008 deţinea 6,8% din piaţa românească.