În martie, Ghosn declara că se aşteaptă ca aprobarea finală a autorităţilor chineze să fie dată până la sfârşitul acestui an.
‘Renault are deja un plan pentru China, care este pregătit, şi în prezent negociază cu Executivul de la Beijing şi sper să finalizăm toate acordurile înainte de începutul verii’, a afirmat Ghosn la postul francez de radio Europe 1. Acesta a adăugat că vizita de săptămâna trecută a preşedintelui Franţei, Francois Hollande, în China, va ajuta Renault să depăşească obstacolele administrative în construirea primei fabrici din China.
Renault este unul dintre puţinii mari producători auto occidentali care în acest moment nu produce autovehicule în China, ţară care în 2009 a devenit cea mai mare piaţă auto din lume. Anul trecut, Renault a vândut pe piaţa chineză un număr de aproximativ 24.000 de vehicule de teren Koleos importate, din cele 14,5 milioane de autoturisme vândute în China.
Renault a înregistrat vânzări de 8,27 miliarde de euro în primul trimestru al acestui an, în scădere de 11,8% comparativ cu perioada similară a anului trecut, din cauza unui context european mai dificil decât se preconiza, însă cu toate acestea grupul a subliniat că îşi menţine obiectivele pentru 2013 şi va continua extinderea sa pe piaţa internaţională.
În primul trimestru, înmatriculările grupului (mărcile Renault, Dacia şi Samsung Motors) au scăzut cu 4,7% până la 608.455 de unităţi, pe o piaţă mondială care a înregistrat o creştere de 0,7%. În timp ce în Europa înmatriculările au scăzut cu 11,6%, Renault a înregistrat o creştere de 20,8% în regiunea Eurasia şi o creştere de 9,1% în regiunea Euromed-Africa.
Grupul auto francez intenţionează să lanseze în Europa noi modele (Captur, Zoé, noul Clio Estate şi noul Logan) precum şi să profite din plin de modelele lansate la finele lui 2012 (noul Clio şi noul Sandero). Grupul Renault îşi menţine obiectivele pentru 2013, respectiv creşterea înmatriculărilor şi înregistrarea unui rezultat pozitiv pentru divizia sa de automobile.
Compania Dacia de la Mioveni /sudul României/ a fost preluată de Renault în anul 1999. Renault a lansat, până în prezent, şapte modele sub marca Dacia, respectiv Dacia Logan, Dacia Logan MCV, Dacia VAN, Dacia Logan Pick-Up, Dacia Sandero, Dacia Sandero Stepway şi Dacia Duster.
Sursa: Agerpres
Renault nu renunță la China: vrea aprobarea guvernului pentru o fabrică
29 aprilie 2013, 12:12
Ultima modificare în 29 aprilie 2013, 15:12
Şeful alianţei Renault-Nissan, Carlos Ghosn, şi-a exprimat speranţa că până în iunie Renault va obţine aprobarea autorităţilor de la Beijing pentru a construi prima fabrică a producătorului auto francez în China, transmite Reuters.
Etichete: china,
renault
Publicat in categoriile: Știri Auto
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Auto
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Ford intenţionează să continue investiţiile în România şi să mărească producţia modelului B-MAX
- Vânzările Renault au scăzut în primul trimestru, dar grupul îşi menţine obiectivele pentru 2013
- Ai făcut rost de bani şi vrei să îţi iei maşina second-hand? Ştim deja ce îţi vei cumpăra!
- Cum arată dispozitivul „alcolock” şi cum funcţionează
- Etapa de validare a colectorilor şi dealerilor auto pentru Programul „Rabla 2013” demarează astăzi
- Acesta este noul Mercedes-Benz GLA l GALERIE FOTO
- Conflictul de muncă de la Dacia a luat sfârșit
- Primul suport motor de plastic din lume a fost montat pe un MERCEDES
- Motoare produse la Mioveni, pe modele Daimler
- Vin vremuri grele pentru şoferi! Detectoarele radar vor deveni ilegale