Deși nu a dat detalii, oficialul francez pare să se fi referit doar la segmentul B al pieței unde Renault Clio concurează cu VW Polo, dar și cu Ford Fiesta, Skoda Fabia sau Opel Corsa, pentru că orice altă interpretare dată cuvintelor sale ar fi mult prea deplasată. În privința modelului electric Zoe este foarte posibil ca acesta să devină cel mai vândut autoturism alimentat cu energeie electrică date fiind caracteristicile sale și estimările legate de preț.
Cert este că, după cum susține Stephen Norman, grupul Renault va demara în curând cea mai mare campanie a sa de marketing din ultimele două decenii pentru a promova modelele Clio și Zoe. „Principala diferență între această campanie și altele stă chiar în produsele promovate care sunt radical diferite de orice a făcut Renault de mulți ani”, a spus Norman.
Vorbind despre viziunea sa asupra mesajelor campaniei Norman a declarat că viitorul Clio va fi promovat mizându-se pe calitate și siguranță, în timp ce pentru Zoe ar putea fi ales un mesaj din care să reiasă că, dacă oamenii au trecut la alimentarea cu energie electrică pentru atât de multe lucruri, „de ce nu ar face același lucru și cu mașinile?”
Confrom lui Stephen Norman, care are în subordine divizia de marketing a Renault, campania se va axa în mare parte pe suport digital: „80% dintre cei care au intrat în showroom-urile noastre vizitaseră deja și site-ul companiei, deci, nu te mai poți gândi la mass-media fără să iei în calcul zona digitală”.
Atât Renault Zoe cât și viitoarea versiune Clio vor fi lansate în cursul anului 2012.