Adina Ionescu este noul director de comunicare şi responsabilitate socială corporativă a grupului Renault România. Adina Ionescu o înlocuieşte pe Anca Oreviceanu, care va prelua alte responsabilităţi profesionale în cadrul grupului.
În conformitate cu structura organizaţională standard Renault pentru activitatea de comunicare la nivel de ţară, direcţia de comunicare a Grupului Renault România acoperă activităţile de comunicare internă, externă şi de responsabilitate socială ale tuturor mărcilor şi entităţilor Grupului Renault în România.
Adina Ionescu este absolventă a facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice din București, unde a finalizat și un master în "Comunicare și marketing”. În plus, a obţinut o diplomă profesională în Relații Publice, la the Chartered Institute of Public Relations din Londra. Spusă pe scurt, povestea vieții profesionale a Adinei Ionescu cuprinde peste 20 de ani de experiență în comunicare, în companii multinaționale – lideri în industriile în care activează și 3 ani de voluntariat în ONG-uri. Profesia Adinei Ionescu și pozițiile – cheie pe care le-a deținut în cadrul companiilor i-au conferit expunere la medii de afaceri diferite precum Petrol și gaze (MOL), Rețele și tehnologii (Alcatel-Lucent / Nokia), Managementul energiei (Schneider Electric) sau Electronice, telefonie mobilă și semiconductori (Samsung Corporation).
Printre responsabilităţile asumate de-a lungul carierei sale profesionale figurează : stabilirea și dezvoltarea strategiei de comunicare pe termen mediu și lung, definirea platformelor și acțiunilor de responsabilitate socială corporativă, managementul reputației, gestionarea activităților departamentului de Comunicare Corportativă, a relațiilor cu mass-media, inclusiv din poziția de purtător de cuvânt, a comunicării de criză, a evenimentelor corporate, a comunicării interne, precum și gestionarea relaţiilor cu autoritățile centrale și cu asociațiile profesionale. Totodată, Adina Ionescu a profesat și în domenii de activitate adiacente relațiilor publice, cum ar fi managementul mărcii, comunicarea de marketing sau digitală.