Grupul auto este prezent cu stand, pentru al 8-lea an, la cel mai mare târg de carieră la nivel naţional, Angajatori de Top, ediţia de toamnă (Bucureşti, 22-23 octombrie 2015). Grupul recrutează ingineri debutanţi şi specialişti pentru activităţile de inginerie, servicii (off shore domeniul auto) şi fabricaţie, derulate la Bucureşti, Titu şi Mioveni.
În plus, studenţii în anii terminali şi masteranzii sunt invitaţi să descopere oferta de stagii 'Drive your Future'.
La această ediţie a târgului, peste 60 de posturi se adresează tinerilor ingineri debutanţi. Aceştia trebuie să fie absolvenţi ai facultăţilor cu profil electronic, electrotehnic, telecomunicaţii, mecanică sau autovehicule rutiere şi să cunoască minim o limbă străină.
Alte 60 de posturi sunt disponibile pentru specialişti. Candidaţii care doresc să aplice trebuie să îndeplinească o serie de cerinţe: pentru activitate inginerie (R&D) şi fabricaţie – studii superioare tehnice în domeniul automobilelor, experienţă de minim doi ani în domeniul auto sau conex, experienţă de management de proiect, cunoştinţe despre tehnica automobilului, iar pentru activitate servicii (off-shore) – studii superioare tehnice în domeniul automobilelor şi marketing (specializare marketing digital), experienţă de minim doi ani în coordonare proiecte digitale, experienţă în publicarea şi actualizarea de conţinut Internet, cunoştinţe tehnice şi economice despre procesele logistice şi de transport, cunoştinţe CMS (Content Management System) şi Marketing Cloud Adobe.
În plus, aceştia trebuie să cunoască una sau mai multe limbi de circulaţie internaţională (engleză, franceză, germană), să aibă cunoştinţe avansate de MS Office, să dea dovadă de capacitate de lucru în echipă şi deschidere către mediul internaţional (multicultural) şi capacitate de comunicare. Candidaţii care răspund cel mai bine criteriilor de recrutare vor putea susţine un prim interviu în standul Renault, în cele două zile ale târgului.
Studenţii (anul III, IV) şi masteranzii interesaţi de practică la Renault, în România, pot accesa programul 'Drive your Future' în perioada târgului. Oferta de teme, cu profil preponderent tehnic, va fi disponibilă, în premieră, în stand, iar, până la sfârşitul anului 2015, pe site-urile Grupului Renault România. Selecţia va fi făcută pe baza candidaturilor şi a interviurilor cu responsabili de resurse umane şi specialişti din zona temelor propuse.
În ultimii 13 ani, peste 1.500 de studenţi şi masteranzi din ţară au avut şansa de a se familiariza cu domeniul auto, de a descoperi meseriile Grupului Renault în România, iar 33% dintre aceştia au fost angajaţi în urma stagiilor.AGERPRES