se poate conjuga foarte bine cu eleganta si confortul. Modelul Deck-up a fost imaginat si apoi dezvoltat pe baza modelului Trafic. Trafic Deck-up pastreaza la partea din fata designul original al modelului Trafic, cu calandrul si blocurile optice expresive. Trafic Deck-up ramane totusi un vehicul singular in ceea ce priveste proportiile generoase si compacte deopotriva. Mai scurt decat Trafic (ampatamentul a fost redus cu 80 mm), dar mai larg cu 21 mm, Deck-up exprima putere si robustete. Avand
se poate conjuga foarte bine cu eleganta si confortul. Modelul Deck-up a fost imaginat si apoi dezvoltat pe baza modelului Trafic. Trafic Deck-up pastreaza la partea din fata designul original al modelului Trafic, cu calandrul si blocurile optice expresive. Trafic Deck-up ramane totusi un vehicul singular in ceea ce priveste proportiile generoase si compacte deopotriva. Mai scurt decat Trafic (ampatamentul a fost redus cu 80 mm), dar mai larg cu 21 mm, Deck-up exprima putere si robustete. Avand o tinuta excelenta si beneficiind de o linie echilibrata si dimensiuni generoase, Trafic Deck-up evoca alura marilor pick-up-uri americane. Aceasta impresie este, de altfel, intarita de consola spate a carei dimensiune este redusa cu mai mult de 200 mm. Garda la sol suprainaltata, transmisia 4×4 permanenta si rotile cu jante de aluminiu de 20 inci arata capacitatile acestui vehicul off-road. Motorizarea de 2,5 dCi 16V dezvolta o putere maxima de 99 kW (135 CP) la 3.500 tr/min, un veritabil „aventurier” pentru toate drumurile. Inspirata de Kangoo Break-up, partea din spate a Trafic Deck-up este decupata pentru a oferi aceeasi functionalitate ca un pick-up. De asemenea, acest concept-car dispune de o platforma deschisa de felul celor utilizate pentru safari-foto. Fotoreporterul dispune de o panorama de 360 grade pentru a surprinde imagini inedite, aflandu-se aproape de subiectul fotografiat.Aceasta parte a pick-up-ului poate fi izolata de habitaclu prin intermediul unui panou din sticla translucida. Astfel, chiar in configuratie inchisa, habitaclul beneficiaza de un maximum de luminozitate. La deschidere, panoul culiseaza in plafonul dublei cabine, pentru a nu ingreuna accesul. Partea din spate este usor accesibila gratie unei usi batante cu deschidere la 90 grade. Ea adaposteste roata de rezerva pe care se poate vedea logo-ul Renault.In partea din fata, marea cabina dubla este prevazuta cu patru locuri. Scaunul soferului este fix, in timp ce restul scaunelor se pot roti la 180 grade. Cele doua scaune din spate, montate pe sine tip Espace, culiseaza pana la partea pick-up. O masuta centrala fixata pe doua sine poate insoti miscarile scaunelor spre partea din spate a vehiculului. Pasagerii pot astfel sa-si aranjeze spatiul interior dupa cum doresc: cu fata sau cu spatele la directia de mers, fata in fata, la adapostul sau la exteriorul cabinei. In plus, doua strapontine laterale, dispuse in partea pick-up, permit primirea mai multor pasageri.
Fisa tehnica
Motorizare: 2,5 dCi 16V (135 CP, 99 kW)
Cutie de viteza: manuala cu 6 trepte
Frane: 4 discuri (320 mm diametru)
Roti: aluminiu 20 inci
Pneuri fata: 255/55 R20
Pneuri spate: 255/55 R20
Echipament exterior: deschidere tip antagonic a usilor laterale dreapta
Echipament interior 3 scaune pivotante pe sine tip Espace