Renault vrea să lanseze, anual, cel puţin un model pe piaţa din India, în următorii ani, ca parte a planurilor de a-şi consolida poziţia în statul asiatic, transmite site-ul dnaindia.com.
Producătorul auto francez, care a înregistrat o creştere a vânzărilor pe piaţa indiană de 160%, în martie, la 12.424 unităţi, se aşteaptă să ajungă aici la o cotă de piaţă de 5% mai devreme decât previzionase anterior, respectiv anul 2017.
"Am vorbit deja de lansarea noilor versiuni Kwid. Noul Duster a fost lansat şi intenţionăm să prezentăm cel puţin un model pe an", a afirmat şeful Renault India, Sumit Sawhney.
Acesta a adăugat: "Anterior, am estimat că vom ajunge la o cotă de piaţă de 5%, până în 2017. Dar, acum analizând succesul modelului Kwid şi majorarea vânzărilor în martie, cred că vom reuşi să ne îndeplinim acest obiectiv chiar din 2016".
În perioada ianuarie – martie 2016, livrările Renault în India au crescut cu 157%, la 29.289 unităţi, faţă de 11.404 vehicule în perioada similară din 2015
"Contribuţia pieţei indiene este în creştere şi suntem printre jucătorii cheie în regiune. Suntem printre primele cinci ţări globale pentru Renault", a declarat Sawhney.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
AGERPRES