“Academia City Grill este un proiect pe care l-am lansat anul trecut pentru a facilita intrarea persoanelor necalificate în domeniu. În cadrul Academiei se desfășoară cursuri de formare, practice și teoretice, pentru meserii precum ospătar sau bucătar, dar și pentru funcții de conducere, precum șef de sală sau șef de restaurant. O persoană fără experiență care își dorește să învețe meserie, să primească un venit stabil și la timp, poate de exemplu să înceapă într-o poziție de ajutor de bucătar, să urmeze cursurile Academiei și în 6 luni să fie calificat pentru o poziție de bucătar, cu diplomă acreditată de Ministerul Muncii”, a declarat Daniel Mischie (foto), CEO City Grill Group.
Anul trecut, grupul, care cuprinde mai multe branduri (Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill și City Café) a înregistrat o cifră de afaceri de 33,7 milioane euro, în creștere cu 11% față de anul anterior.
Suprafața totală a restaurantelor și cafenelelor operate de Grup a ajuns în prezent la 12.500 mp, iar capacitatea lor este de peste 3.372 persoane în interior (53%) și 2.952 persoane pe terase (47%).
Potrivit datelor companiei, valoarea medie a unei tranzacții în restaurantele din Grup este 99 lei. Cele mai comandate preparate diferă, în funcție de brandul și specificul restaurantului, însă se remarcă interesul ridicat al clienților față de ciolanul de porc cu varză, mici, pizza și paste, papanași, borș de cocos sau Mâncarea Berarului (pulpe de rață la cuptor).
Motoarele creșterii cifrei de afaceri în 2017 au fost investițiile în tehnologie, eficientizarea operațiunilor și deschiderea a două noi restaurante sub brandul Trattoria Buongiorno (Trattoria Buongiorno Centrul Istoric și Trattoria Buongiorno Arena). Valoarea totală a investițiilor demarate în 2017 a fost de 4,5 milioane de euro.
Valoarea estimată a investițiilor în 2018 se situează în jurul a 4,2 milioane de euro, iar direcțiile strategice către care sunt alocate sunt resursele umane (programe de formare profesională, dezvoltare personală și fidelizare pentru angajați) și tehnologie, precum și dezvoltarea și modernizarea rețelei și un nou segment de business, livrările la domiciliu.