Restricții de circulație în Capitală din cauza lucrărilor. Ce zonă este vizată. Anunțul Brigăzii Rutiere

Brigada Rutieră anunță restricții de circulație în Capitală, în contextul lucrărilor de infrastructură ce vizează lărgirea Șoselei Fabrica de Glucoză din Sectorul 2. Primarul General a anunțat deja că lucrările la proiect se vor încheia în luna iunie.

În vederea continuării lucrărilor la proiectul “Lărgire Șos. Fabrica de Glucoza, între Calea Floreasca și Șos. Petricani”, începând cu data de 10.06.2020, se va proceda la închiderea circulației pe Str. Gara Herăstrău, segmentul cuprins între Șos. Fabrica de Glucoză și Str. Dimitrie Pompeiu.

Brigada Rutieră solicită conducătorilor de autovehicule să circule cu prudenţă, să respecte semnificaţia indicatoarelor rutiere montate temporar în zonă, precum şi semnalele poliţiştilor rutieri.

Lucrările se încheie în luna iunie

Pietonii au obligaţia să circule numai pe trotuare, să traverseze strada prin locurile special amenajate şi semnalizate sau la culoarea verde a semaforului electric, după o temeinică asigurare şi să nu staţioneze pe partea carosabilă.

În context, Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a anunţat că lucrările de lărgire a Şoselei Fabrica de Glucoză urmează să se încheie în cursul lunii iunie.

„Tronsonul cuprins între Şoseaua Petricani şi Şoseaua Barbu Văcărescu este executat în proporţie de 98% şi urmează să fie deschis circulaţiei în maximum două săptămâni. Sistemul de iluminat public a fost pus în funcţiune, separatoarele de sensuri au fost montate, iar semaforizarea este în teste.

Săptămâna viitoare vor fi realizate marcajele”, a scris Firea sâmbătă, pe contul său de Facebook.

Primul proiect integrat de infrastructură din Bucureşti

Astfel, lucrările la tronsonul cuprins între Bulevardul Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca sunt executate în proporţie de 80%. În prezent se toarnă ultimele straturi de balast stabilizat, urmând să fie aşternute straturile de asfalt.

Primarul general precizează că lărgirea Şoselei Fabrica de Glucoză a fost primul proiect integrat de infrastructură din Bucureşti, pe lângă lărgirea carosabilului fiind modernizate şi reconfigurate toate reţelele de utilităţi din zonă.

De asemenea, proiectul a fost modificat în timpul execuţiei, în funcţie de cerinţele locuitorilor din zonă.