Retailerii de imbracaminte C&A si Bestseller Group vor intra pe piata din Romania, prin deschiderea primelor magazine in cadrul AFI Cotroceni Park Mega Mall. C&A vine in Romania cu un magazin de tip flagship. Amplasat dintr-un concept de magazin redimensionat pe o suprafata de aproximativ 3.200 mp pe doua etaje, magazinul C&A este conceput special pentru Mega Mall. In acelasi timp, Bestseller Group, cu brandurile Vero Moda, Jack & Jones, Name IT si Pieces, face primul pas pe pi
Retailerii de imbracaminte C&A si Bestseller Group vor intra pe piata din Romania, prin deschiderea primelor magazine in cadrul AFI Cotroceni Park Mega Mall.
C&A vine in Romania cu un magazin de tip flagship. Amplasat dintr-un concept de magazin redimensionat pe o suprafata de aproximativ 3.200 mp pe doua etaje, magazinul C&A este conceput special pentru Mega Mall.
In acelasi timp, Bestseller Group, cu brandurile Vero Moda, Jack & Jones, Name IT si Pieces, face primul pas pe piata locala, deschizand primele magazine in AFI Cotroceni Park pe o suprafata de aproximativ 600 mp.
Decizia companiei C&A in privinta marimii magazinului din Mega Mall a fost luata in urma analizarii proiectului. Pentru a intruni conditiile cerute de conceptul AFI Cotroceni Park, C&A a decis sa redimensioneze suprafetele obisnuite ale magazinelor C&A (situate intre 2.000 si 2.500 mp) si sa deschida primul magazin de tip flagship in AFI Cotroceni Park, de peste 3.200 mp.
C&A se adreseaza tinerilor si adultilor, potrivindu-se oricarui stil si oricarei ocazii. C&A detine zece branduri exclusive, precum Clockhouse, Westbury si Your Sixth Sense. Bestseller Group, cu brandurile sale internationale Vero Moda, Jack & Jones, Name IT si Pieces, se adreseaza femeilor, barbatilor, adolescentilor si copiilor, sub numele de marca mentionate anterior. In prezent, Bestseller detine peste 4.100 de magazine in 41 de tari din Europa, Orientul Mijlociu, China si Canada.
AFI Cotroceni Park a absorbit o investitie de 300 de milioane de euro, care il situeaza printre cele mai mari proiecte din Bucuresti, implicand un centru comercial si, in fazele ulterioare ale proiectului, cinci cladiri de birouri.
In acest moment, constructia AFI Cotroceni Park evolueaza conform planului initial. Etapa finala a investitiei se concentreaza pe construirea a cinci cladiri de birouri (12.000 mp) si a unui hotel de cinci stele. Deschiderea centrului comercial este stabilita pentru finalul acestui an (septembrie – octombrie 2009).
Proiectul AFI Cotroceni Park apartine AFI Europe, unul dintre cei mai importanti investitori si dezvoltatori din domeniul imobiliar din Europa Centrala si de Sud-Est printre care centre comerciale si mall-uri, proiecte rezidentiale de lux, cladiri de birouri sau parcuri logistice.
Sursa: AFI Cotroceni Park