Numărul magazinelor online, care comercializeză produse electronice, electrocasnice, IT şi multimedia, a crescut de astăzi cu încă unul, DigitUp.ro. Acesta va concura pe aceeaşi piaţă cu Domo, eFlamingo sau eMag. Retailerul IT&C Altex a anunţat, miercuri, lansarea magazinului de e-commerce DigitUp.ro, în urma unei investiţii de aproape 100.000 euro. Magazinul online comercializează, în prezent, doar camere video şi foto, telefoane mobile şi sisteme de navigaţie. Utilizator
Numărul magazinelor online, care comercializeză produse electronice, electrocasnice, IT şi multimedia, a crescut de astăzi cu încă unul, DigitUp.ro. Acesta va concura pe aceeaşi piaţă cu Domo, eFlamingo sau eMag.
Retailerul IT&C Altex a anunţat, miercuri, lansarea magazinului de e-commerce DigitUp.ro, în urma unei investiţii de aproape 100.000 euro. Magazinul online comercializează, în prezent, doar camere video şi foto, telefoane mobile şi sisteme de navigaţie.
Utilizatorii vor putea plăti produsele online, prin card de debit sau credit, virament bancar sau prin numerar, la livrare. Compania colaborează cu Gecad ePayment pentru plăţile online.
Reprezentanţii Altex sunt optimişti şi estimează că noul magazin online va genera vânzări de 100.000 euro pe lună până la sfârşitul anului.
Concurenţă puternică
DigitUp.ro are o concurenţă pe măsură reprezentată de Flamingo International, eMag sau Domo. Reprezentanţii retailerului Flamingo au anunţat la începutul acestui an că îşi focusează strategia pe dezvoltarea vânzărilor online. Platforma online eflamingo.ro a fost lansată cu o investiţie de 500.000 de euro, sumă care a fost ulterior suplimentată cu încă 100.000 de euro, pentru sporirea funcţionabilităţii şi a accesibilităţii.
eMAG este cel mai mare magazin online din România, cu o cotă de piaţă de circa 70% din comerţul online, şi a avut în 2008 o cifră de afaceri estimată la aproximativ 150 de milioane de euro, dublu faţă de 2007.
În privinţa retailerul de electronice şi electrocasnice Domo, oficialii acestuia estimează pentru 2009 o cifră de afaceri de 230 milioane euro, în creştere cu 15% faţă de anul precedent.