“25 de ani înseamnă și mult, dar și puțin. Dacă ar fi să ne comparăm cu mari concerne germane sau americane suntem încă adolescenți. Dar în contextul istoriei noastre avem o vârstă respectabilă; sunt puține lucruri care dăinuie un sfert de secol în viața unui om”, spune Dragoş Pavăl, preşedintele Dedeman.

De-a lungul timpului, compania s-a implicat și în numeroase cauze sociale și de protecția mediului prin sponsorizări și parteneriate și a susținut în mod consecvent dezvoltarea sportului românesc prin amenajarea de terenuri de sport, sprijinirea organizării de competiții și sponsorizări și parteneriate, precum cele cu Simona Halep și Comitetul Olimpic și Sportiv Român.

Primul magazin de 3300 mp a fost deschis în 2003, la Suceava. În prezent acesta a fost relocat și are o suprafață de peste 13.700 mp. În 2009, rebranding-ul realizat de Brandient, care a creat “cățelul cu cască”, a câștigat premiul Best of Awards, cea mai înaltă distincție a concursului ReBrand100 din Statele Unite. În 2010 Dedeman a devenit lider de piață după cifra de afaceri, iar în 2011 a fost anul în care numărul de angajați a depășit 5000; în prezent numărul acestora depășește 9400.

În 2012, Dedeman a devenit lider în bricolaj și ca număr de magazine, deschizând la Râmnicu Vâlcea unitatea cu numărul 28; în prezent rețeaua națională este compusă din 45 de magazine.

În 2013, a fost lansat magazinul online urmat în 2014 de aplicația pentru mobil; în prezent aceasta din urmă oferă la rândul ei posibilitatea achizițiilor online. La începutul lui 2016, Dedeman a devenit patrulea cel mai mare jucător din bricolaj în Europa Centrală şi de Est conform unui studiu realizat de PMR, din Polonia. Și tot anul trecut, cifra de afaceri a companiei a depășit 1 miliard de euro.