La sfârșitul anului trecut, acționarii au decis ca activitatea grupului să se concentreze în viitor pe dezvoltarea business-ului de discount, astfel că pentru anul 2016, planurile pentru Penny Market în România vizează continuarea extinderii rețelei, până la 200 de magazine și modernizarea altor 50 de magazine existente, începând cu toate unitățile din București și Oradea.
Noul design va fi implementat in toate magazinele din rețea până la sfârșitul anului 2018.
Primul magazin Penny Market deschis pe piața locală a avut loc loc în anul 2005. Alături de cele 175 de magazine Penny Market, grupul REWE mai operează în România 8 magazine XXL Mega Discount.
Piața românească de retail este una dinamică: dintre toate sectoarele economiei românești, despre retail se spune că a adus cele mai mari satisfacții din ultimii cinci ani. Pe de o parte celor care au investit în magazine, iar pe de alta consumatorilor, celor care le cumpără marfa. Și nu, nu este o exagerare. Pentru puţin peste jumătate din populaţia României, shoppingul este fie o nevoie, fie o plăcere, fie amândouă. Iar strict business, shoppingul e motorul unei pieţe care, la finele anului trecut, sărise deja de 25 de miliarde de euro. Ca valoare. O piaţă în plină ascensiune, dar fragmentată, aflată încă în proces de consolidare, cu investiții de sute de milioane de euro și zeci de mii de angajați.