Acesta este cel de-al doilea magazin Penny Market din Turda, iar reţeaua din România a retailerului german va ajunge astfel la 224 de magazine.
Noua unitate are un spaţiu de vânzare de 864 mp şi o echipă de 14 angajaţi.
Primul magazin Penny Market în România a fost deschis în anul 2005. Întreaga reţea este deservită de trei centre logistice, situate în Ştefăneştii de Jos, Turda şi Bacău. Retailerul are în plan să deschidă în 2018, în România, un număr de 20 – 25 de magazine noi.
Retailerul german a deschis în 2017, în România, 26 de noi magazine, mai multe decât în orice altă ţară europeană în care este prezent. Grupul a investit anul trecut peste 482 de milioane lei în modernizarea şi extinderea reţelei din România, iar în 2018 are alocat un buget de investiţii de 80 de milioane de euro.
La orizontul anului 2025, ţinta este o reţea de 400 de magazine, bugetul de investiţii fiind de 560 de milioane de euro, ceea ce face ca investiţiile Grupului în România să ajungă la peste un miliard de euro.
Rewe România a raportat o cifră de afaceri de trei miliarde lei în anul 2017, în creştere cu 5% faţă de 2016. Pentru divizia Penny Market (magazinele XXL Mega Discount au fost închise şi transformate) creşterea a fost de 17%.
De asemenea, numărul de angajaţi a crescut cu 8% în 2017, la 4.300 de persoane, iar extinderea reţelei de magazine în 2018 va crea alte aproape 300 de locuri de muncă.
Pentru 2018, lanţul de magazine Penny Market se aşteaptă la o creştere de 12-13% a cifrei de afaceri. În sortimentul disponibil în magazinele Penny Market, peste 60% dintre produse sunt furnizate local, contribuind astfel la dezvoltarea sectorului agroalimentar şi economiei româneşti.
Rewe Group este prezent şi în ţări precum Italia, Ungaria, Austria, Republica Cehă, iar aproape o treime din cifra de afaceri în 2017 a fost realizată în afara Germaniei.