Compania a anunțat zilele trecute că intră pe piaţa românească de turism şi pune în vânzare atât vacanţe în România, cât şi în Europa sau către țări exotice. Noul serviciu de travel, pentru care colaborează cu TUI TravelCenter şi Karpaten Turism, se numeşte Lidl Tour, consumatorii având posibilitatea să-şi aleagă vacanţa prin intermediul retailerului.
De asemenea, cei care vor să-și facă vacanța în țară, pot alege Delta Dunării, caz în care vor plăti 109 euro de persoană pentru patru nopţi în Resortul Green Village de patru stele, cu mic dejun inclus și transfer Murighiol – Sf. Gheorghe.
Retailerul german Lidl a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri netă de 4,72 miliarde de lei), cu 21,5% mai mult decât în 2014 şi un profit net de 172 milioane de lei, de 2,8 ori mai mare, potrivit informaţiilor publicate pe Ministerul Finanţelor Publice. Compania are în România o reţea de 195 magazine. Retailerul Lidl a intrat în România în 2010, atunci când a preluat cele 100 de magazine de discount Plus de la grupul Tengelmann.